Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Otrogna män avd 2

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 14 januari 2013 10:18

Ja, sen hade vi då den här andra mannen och vete fan om inte han är värre än nr 1 om man nu kan värdera otrohet på olika sätt...


Vi träffades också på ålandsbåten, en snygg man som jag direkt tänkte att wow, honom skulle jag kunna tänka mig att ha mer än bara nått tillfälligt med! Man är ju alltid på span liksom =)

En jätte trevlig kille, kollade tidigt så ingen ring fanns på fingret men det gjorde det inte. Jag frågade även om han var singel för säkerhets skull, en ring är ju inte självklart liksom. jodå, han var singel sedan 2 år tillbaka, hyrde en lgh där han hade sina två barn varannan helg. Jobbade som snickare och hade inte mycket mer tid tyvärr för sina barn men att det skulle bli delad tid så småningom när det stabiliserat sig och han och hans ex hade en god relation. Osv osv, han hade svar på alla frågor jag hade och jag tänkte att han e fasen inte dum den här killen! Han verkade dessutom uppskatta min kropp rätt mycket och var frikostig med komplimanger, han visste precis hur han skulle göra för att hamna på plus, denna man. Rätt slipad med andra ord, säkert inte första gången han körde hela paketet för en naiv blondin men jag hade liksom ingen anledning att tvivla på hans ord.

Vi hamnade i min hytt, jag reste med jobbet och min hyttkamrat hade avbokat så jag bodde själv. Mycket bra tyckte jag, skönt att inte spela bortamatch, lite mindre slampigt även om summan är densamma haha.

Han stannade hela natten och vi hade schysst sex, vi pratade också en hel del om hans ex igen, det enda jag reagerade på under denna natt var att han hade sin feta vigselring i en kedja runt halsen men tänkte att den kanske ändå betytt väldigt mycket för honom och den var rätt massiv så han vill kanske behålla den ett tag..naivt, jag veeet! Han verkade inte bry sig när jag tog tag i den för att inte få den gungandes i mitt ansikte under sexet, den var som sagt rätt tung.


På morgonen när han ska gå frågar han mig om jag har en penna. Ja svarar ja men vad ska du med den till? - Jag tänkte ge dig mitt telefonnr så vi snart kan höras och träffas igen? Jag svarar att jag kan skriva in det i mobilen direkt, han säger numret och jag lägger in honom. Tack och hej, vi hörs snart, puss och kram och så var han borta.


Funderar under dagen på honom och har kanske ändå någon liten gnagande intuition som säger att det kan vara värt att kolla upp honom. Jag kommer inte åt FB på mobilen så smsar min kära affärskvinna och ber henne kolla upp honom efter att jag funnit reda på hans namn via Eniro. Hon hittar honom och vi inser att han dragit lögnernas lögn. Han bor i ett hus med sin lyckliga familj, bilderna på frun och hans barn talar sitt tydliga språk! Killen är den största lögnaren jag antagligen träffat, hur fan kan man ha svar på varenda liten fråga utan att ens tänka en sekund och hur i he-e kan man förneka sin fru?? Jag tycker som sagt otrohet från mannens sida är hans problem men om han varit ärlig hade jag inte behövt känna mig så jävla dum och hade kunnat bestämma sj om jag ville fortsätta vilket jag säkerligen hade gjort ändå. Han vågade väl inte chansa på att bli utan sällskap under natten...


Jag tänkte och funderade lite på om jag skulle hämnas på honom och framför allt låta hans stackars fru få veta vilket jävla as hon levde med som fullständigt förnekade hela deras gemensamma liv! Hade jag varit i hennes ställe hade jag velat veta och jag hade blivit så jäkla förbannad över defacto att han inte låtsas om min exixtens för att få sig ett ligg!

Jag är inte den som skäms för mig så sagt och gjort, via FB tar jag reda på vad frun heter (inte så svårt via hans sida kan man säga då hon omnämns som hans älskade fru gång på gång, idiot) och skickar henne ett privat meddelande där jag talar om vad som hänt och hur det gått till. Skriver också att hon får gärna höra av sig om hon vill och att jag förstår att det kan vara svårt att tro att jag talar sanning men vill ändå att hon ska veta vad som hänt. Hon får förvalta informationen som hon vill men jag känner att jag gjort vad jag velat att någon annan gjorde för mig.

Min tanke mitt i allt detta är ändå att herregud vad korkad han var som gav sitt nr till mig, jag hade inte ens bett om det! Han riskerade ju att frugan skulle få veta men killen var nog inte medlem i MENSA trots allt....


Har detta resulterat i något då kan man undra? Svar nej! Dom lever fortfarande tillsammans vad jag kunnat se på FB, hon valde nog att blunda och tro att jag var galen el så har dom ngn konstig uppgörelse sinsemellan att det är ok med otrohet eller inte fan vet jag. Men ihop lever dom iaf.

Så jag kan känna att dom förtjänar varann och kaka söker kanske maka, synd bara att jag blev blåst i det men shit happens. Jag hittar nog min prins någon gång någonstans men kanske inte på ålandsbåten, tills dess ska jag ha så kul jag kan! ;)

//Sekreteraren


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards