Direktlänk till inlägg 15 juni 2015

Han kom utan beröring?

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som så många andra, att han älskar att se kvinnan njuta. Det har vi ju som sagt hört ett gäng gånger och många gånger stämmer det, men det är definitivt inte alltid. Min avsikt var egentligen inte att vi skulle ligga på dejten vi hade redan dagen efter. Dejt och dejt förresten; vi sågs hemma hos mig och satt i soffan och umgicks.


Vartefter kvällen gick blev vi mer och mer närgångna och till slut hamnade vi i min säng. Han var grym på att slicka! Vi hann ligga en väldigt liten stund innan han bestämde sig för att slicka igen och jag kom rätt snabbt. Då slänger han sig bredvid mig och jag tänker att nu är det väl min tur att tillfredsställa honom, kanske hoppa upp och få komma själv en gång till till och med. Men nej, han hade redan kommit - när han slickade mig!! Jag har aldrig varit med om att mannen kommer helt utan beröring och funderar på om han "råkade" komma för snabbt när han var i mig och därför ville låtsas som att han kom när han slickade. Eller hur gick detta till egentligen? Jag såg ju att satsen låg i kondomen, men tyvärr ville han själv inte prata om saken efteråt, utan hänvisade bara till den tidigare informationen om att han tänder på att göra det skönt för kvinnan...


Själv kände jag mig ordentligt snuvad på konfekten! Det är ju en stor del av sexakten att få varandra att komma och gärna bevittna njutningen av det. Ett tips här till alla män som inte säger pip när de kommer - släpp ut det för bövelen!! Vi vill HÖRA hur det känns när ni kommer!


//Affärskvinnan

 
 
Anonym

Anonym

15 juni 2015 22:10

Det här med att komma för snabbt känner jag igen mig.
En kill kompis låg med mig (fylle sex) han kom väldigt tidigt hann köra in den så hade han kommit men vågade aldrig säga det.
Han trodde vi var ihop som vi aldrig var .

http://mammamuxpux.bloggplatsen.se

Sekreteraren och Affärskvinnan

15 juni 2015 22:13

Jo, vi har nog alla sådana erfarenheter. Det män borde förstå är att de har allt att vinna på att kommunicera det, istället för att låtsas som det regnar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 20 november 2014 17:30

Ca en månad efter avslut på en åtta månader lång relation kände jag mig smått svältfödd på riktigt hett, galet och ohämmat sex och hörde av mig till Mr Muscle. Mr Muscle är en härlig man, som jag haft en KK-relation med under förra hösten. Vi hade va...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards