Direktlänk till inlägg 20 november 2014

Buffé på matbordet!

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 20 november 2014 17:30

Ca en månad efter avslut på en åtta månader lång relation kände jag mig smått svältfödd på riktigt hett, galet och ohämmat sex och hörde av mig till Mr Muscle. Mr Muscle är en härlig man, som jag haft en KK-relation med under förra hösten. Vi hade vansinnigt härligt sex under en period!!

Hur som helst så blev han väldigt glad över att kontakten återupptogs och kom mer än gärna förbi på en tillfredställande afton.

När han kliver in genom dörren är vi så laddade och tända att vi knappt hinner säga hej innan kläderna åker av. Mr Muscle är, som namnet avslöjar oerhört muskulös - på muskelbyggarnivå. Mycket manlig!

Enligt vår ihopfantiserade plan hamnar jag omgående på köksbordet med mina ben om hans hals. Mr M gillar närbilder mellan mina ben och några sådana smälls givetvis av innan han sätter igång att bearbeta mig med tungan. Jag håller på att explodera där och då när han avnjuter hela min kropp serverad som buffé på mitt köksbord och när han väl är inne i mig tar det sekunder innan jag väl gör det.

Vi pustar ut i soffan en stund innan vi går på rond två.

Efter denna aptitretare var vi snart väldigt laddade för att ses igen. Den kvällen somnade jag gott och minst sagt utmattad efter fem orgasmer!! Jisses, det har inte hänt på många år ?

//Affärskvinnan

 
 
Lillen4cm

Lillen4cm

15 december 2014 15:52

Underbara berättelser från dig. Jag blir allt lite småhård i brallan när jag läser!

http://lillen4cm.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards