Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

En spontan kväll

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän till oss. Varför jag skriver ganska är för att han är ett original som kan reta gallfeber på de flesta med sina spåniga ideer och tankar men är ändå rätt rolig att festa med. Hur som helst så får detta nämnda unikum för sig att han minsann ska få mig full denna afton! Jag blir lovad att få dricka på hans bekostnad bara jag blir full, det är hans mission! Haha, jag svarar att kör på du, beställ så ska jag minsann dricka. Han beställer men det är ju bara problemet att han varit på kryssning och ligger x antal drinkar före oss så han är rätt bra på arslet redan när vi kommer, dvs att jag har en del att jobba ikapp om han nu ska hinna få se mig onykter! Vi sitter på stället och har det ganska trevligt även om både jag och affärskvinnan gör vad vi kan för att få honom att dricka vatten och bete sig för att inte bli utslängd. Till slut går det inte längre, en vakt kommer och kollar läget och ser att rullgardinerna nästan är nere på honom så han blir vänligt men bestämt utvisad från stället och där sitter jag med massa drinkar att få i mig för att han ska få mig full =) Haha, humor! Nåväl, vi sitter och pratar lite och jag pekar mot ett bord att därborta sitter en söt pojk! Affärskvinnan säger att hon ska gå på toa och efter ngn minut kommer det fram en annan kille från detta nämnda bord och frågar hur läget är. Jotack svarar jag och vi konverserar lite innan han tar med sig sina polare med ovan nämnda söta kille och flyttar till vårt bord. Affärskvinnan kommer tillbaka och ser lite lurig ut, säger att det var väl han du tyckte var söt och nickar mot den kille som kommit fram först. Men neeeeej, vad har du gjort säger jag?? Då har min käre affärskvinna och tillika "fru" gått fram till den förstnämnda killen och sagt att jag tycker han är läcker och att han ska gå fram! Jag håller på att skämmas ihjäl, så typiskt pinsamt av henne när det dessutom är fel kille!    Nåja, hon ser ju inga hinder på såna problem utan när hon fattat vem jag syftade på så byter hon helt sonika plats i soffan på honom och sig själv så han hamnar bredvid mig och så var vi igång i ngn fyllekonversation jag knappt minns vad det handlade om. Dock var denna kille en riktig valp, en pojke i ordets rätta bemärkelse men det har inte hindrat mig förr så äh tänkte jag, skitsamma =)


Uteserveringen stängde och vi gick in, affärskvinnan stod och pratade med hans kompis och verkade nöjd även hon med tillvaron då hon nu stod i djup tungrullning med polaren så jag, vi körde på på vår sida, där står två kvinnor i respektabel ålder och slätar av valpar helt utan att skämmas   


Jag kände att jag behövde gå på toaletten så jag sa det till valpen att han skulle stanna hos polaren och affärskvinnan, han sa nej jag följer med dig. Jag sa att eru knäpp, stanna!

Gick in på toa och ska just stänga dörren om mig så slits dörren upp och in kommer valpen! Jaha, nu jäklar blev det trångt i båset, jag satte mig grensle över toastolen och hur det nu gick till vete fan men helt plötsligt satt jag där och sög av honom utan att ens reflektera över det hela....Det tog inte lång tid så sprutade han och det var fan överallt, på min topp, i ansiktet, håret och tom på ryggen tydligen! Jahapp, bara att torka av, han smet ut och jag gjorde det jag hade för avsikt att göra på muggen, nämligen kissa! Ganska kort därefter när jag kom ut så kände vi att nu började det bli dags att åka hemåt, vi gick ut och valpen bjöd på lite käk utanför och vi hånglade litegrann, bytte nr och han sa att jag ska fan kn-a skiten ur dig senare, jag sa be my guest!

Vi åkte hemåt, både jag och affärskvinnan var ganska glada i hatten och satt och tramsade hela resan hem med min son som chaffis och han var måttligt road, han förstår inte att vi är så vansinnigt roliga!


Valpen skickade ett sms senare på natten att han vill ses igen och vem vet, det kanske vi gör men om inte annat så var det en väldigt rolig och trevlig kväll och nu har även jag liksom afffärskvinnan testat på detta med att göra mer än hångel på krogen. Nya erfaenheter är alltid roligt att få, skål!   


// Sekreteraren


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 20 november 2014 17:30

Ca en månad efter avslut på en åtta månader lång relation kände jag mig smått svältfödd på riktigt hett, galet och ohämmat sex och hörde av mig till Mr Muscle. Mr Muscle är en härlig man, som jag haft en KK-relation med under förra hösten. Vi hade va...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards