Alla inlägg den 23 januari 2013

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 23 januari 2013 22:09

Jag och sekreteraren skulle ut och ta några glas på en uteservering och skrev om hur trevligt vi skulle ha på Facebook. Självklart dyker min gamla tonårskärlek upp, för tillfället singel och lite sugen. 


Vartefter kvällen gick blev vi lite onyktra och jag, som hade bestämt mig redan när jag fick syn på honom att han skulle erövras för kvällen, tog tag i honom och mer eller mindre pressade in tungan i munnen på honom. Han kämpade inte emot för en tiondels sekund visserligen   


Vi gick vidare till Patricia och dansade och drack ännu mer och fram på småtimmarna är jag så sugen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag har vid flera tillfällen talat om för honom att "jag tänker knulla med dig i natt" och "jag behöver verkligen knulla". 


Jag har ju min  käre sekreterare med mig och kan ju inte bara hur som helst lämna henne, så när det börjar bli dags att bryta upp föreslår jag att hon ska följa med hem till tonårskärleken och sitta och titta på TV medan vi aktiverar oss. Detta förslag möttes med ett bestämt NEJ! Hmm, märkligt....


Nähä, men då går vi in och knulla på toaletten, säger jag, vilket inte heller föll i god jord. Det hela resulterade i att tonårskärleken betalar sekreterarens taxi hem, för att få med sig mig utan fler protester från hennes sida. Vi åker hem till honom och sätter full fart på gnidandet. Ja, intensivt gnidande!!! Han hade väldigt vassa höftben kände jag efter ett par timmars aktivitet och vi gav oss till slut. Jag stolpade ut i strålande solsken, hoppade in i en taxi och åkte hem till min då blivande exman. Landade hemma vid halv sju på morgonen, strax efter att jag ringt sekreteraren och informerat henne om att jag somnat på hennes soffa om frågor skulle ställas.


Morgonen efter vaknar jag av exmannens utrop: 'vad har du gjort??' Han står och pekar på mitt ena lår, vars insida har ett STORT blåmärke efter gnidande/skavande höftben.'Eeeh, jag skulle hoppa över ett staket och fastnade', var mitt snabba svar, för att skona honom den sanna historien....


Att jag över huvud taget aldrig skulle kunna tänka mig att ligga med denna man i nyktert tillstånd har jag många gånger fått övertyga mina väninnor om. Tonårskärlekar är oftast inte riktigt lika läckra tjugo år senare, men så länge jag blundade var det bra!


//Affärskvinnan

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 23 januari 2013 09:52

Jag har gjort en hel del saker i mitt liv, mer eller mindre genomtänkta och eftersom jag är naiv och tror gott om folk så har jag kunnat hamna i farliga situationer. Nu har jag som tur e inte gjort det ännu men har ändå hamnat i vissa knasiga situationer som jag tänkte delge mig av.

Det jag ska berätta om nu var ganska länge sedan det hände, över 10 år sen. Det här med internet var relativt nytt och man satt på sega modem och det var dåliga chattsajter. Jag är så att jag vill testa saker och jag var sugen på att testa att vara med ett par. Jag fick kontakt med ett par som ville mötas upp på en restaurang och jag tänkte ok, det kan vi göra. Träffade dem där och hon var en liten tjej, han en större kille och vi satt och pratade lite. Hur det var, minns inte efter hur länge men iaf, vi bestämde oss för att gå hem till dem till slut.

Väl där började dom att hålla på med varann och försökte få med mig med men jag kände mig inte riktigt bekväm och hade dessutom mens så jag sa att jag kan observera lite grann. Dom öppnade då en garderob och där inne var det fullt med sexleksaker! På den tiden var jag rätt oerfaren när det kommer till såna saker så jag blev nog lite chockad... Dom hade ett stort bord där han satte fast henne i och så smetade dom på nått på hennes bröst som dom tyckte jag skulle liksom smeta ut i cirklande rörelser.. satt där och kände mig rätt dum och fånig och funderade lite på vad jag gjorde där. Rätt var det va satt jag med en piska i handen med så med ena handen gjorde jag cirkelrörelser och med den andra satt jag och viftade lite tafatt med piskan, såg nog skitdum ut och jag tror inte ngn av oss fick ut så mycket av det hela! Men det  var min första erfarenhet med ett par iaf och trots det misslyckade försöket så har det blivit några ggr efter det och det är rätt ball att va fler i sängen men det gäller att alla är med på lika villkor, inte att en sitter och ser ut som en holk och inte fattar vad man ska göra ;)

//Sekreteraren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards