Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 30 januari 2013 23:42

Ja nu är det ju förvisso varken tävling eller någon slags prestige i att ha legat med många på kort tid, men jag känner mig ändå nöjd på något sätt. Tio knull med sammanlagt fyra män känns toppen. Högre frekvens än när jag var gift.

I går kväll var jag på middag med en mycket snygg, vältränad dock lite nervös man. Vi åt och drack gott och jag hade inte en tanke på att vi skulle tillbringa natten ihop. Jag är lite intresserad av denna man och då ska man ju vänta till tredje dejten. Ändå hör jag mig själv säga när ämnet kommer på tal 'äh, strunt samma, följ med hem!'

Detta ska jag säga var en premiär för mig att ta hem någon första natten. Mycket härligt sex blev det, tre gånger under denna natt. Jag var inte så skarp på jobbet idag vill jag lova.

Sammanfattningsvis har januari månad erbjudit tre premiärer. Nummer ett var mannen med tofflorna som var den första mannen som fick sova kvar i detta hus och denna säng. Nummer två var Mr Grey som jag följde med hem första kvällen och nummer tre var denna vältränade snygging som fick följa med mig hem efter första dejten. Honom hade jag förvisso träffat i lördags kväll.

Detta med att använda kondom kan avhandlas senare. Svårt att få till ibland...

//Affärskvinnan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards