Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

Swinger- bra eller anus?

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 14 januari 2014 19:16

Ja, som rubriken lyder, swingersklubbar, är det bra eller anus? Jag visste inte hur jag skulle förhålla mig till det själv innan jag fick förfrågan... 

Jag pratade med en kille på en dejtingsajt som jag pratat med till och från och helt plötsligt frågade han om jag ska följa med på klubb ikv? Eeeh, jag vet inte svarade jag, har aldrig varit och vet inte om det är min grej riktigt.. Han fortsatte med sina övertalningsförsök och efter en stund tänkte jag, va fan, jag testar! Har man inte provat vet man inte vad man missar och jag är av den åsikten att jag vill prova på ist för att dö undrande! Så jag svarade ok, vi kör! Vi bestämde att träffas på klubben och när jag kom dit var jag sjukt nervös, tände en cigg och stod och skakade utanför en stund innan jag vågade gå upp för trappan och ringa på. Den här killen öppnade och jag tyckte han kändes väldigt bekant, mycket mer än från de bilder jag sett men slog bort tanken för stunden, hade fullt upp att tänka på att andas då jag fortfarande var väldigt nervös.Han tog befälet direkt och ledde in mig i lokalen, presenterade mig hemvant för de andra och tog mig vidare in i köket. Där öppnade han fönstret åt mig så jag fick lite luft, var nog lite vit i ansiktet haha. Han ställde sig bakom mig och började kyssa mig i nacken och stoppa handen innanför trosan och började pilla. Hoppla, här går det undan! Efter en liten stund så tog han åter min hand och sa att vi skulle kolla runt lite, leder in mig i sovrummet där det finns flera stora sängar och en sexgunga, än är det dock ingen aktivitet där inne och han lägger mig i gungan och demonstrerar hur den funkar då jag aldrig sett en på riktigt förut. Där kommer tanken igen att fan, han är extremt bekant, det känns som om han legat såhär över mig förut?? Mycket märklig känsla, jag funderar vidare på det lite grann men nu börjar det hända saker omkring oss så jag tappar den tråden igen och börjar fundera på allt annat. Hur gör man, vilka gör med vem, var gör man det, alla möjliga tankar for genom huvudet!

killen börjar att strippa mig och snart står jag där så gott som utan kläder, han lägger mig på en av sängarna där det nu pågår full aktivitet och sätter så igång. Med kaninjuck. I 180. Vi tjejer tycker inte att kaninjuck i 180 är det mest upphetsande i världen, det måste finnas mer! Nåväl, han kör på i snabbt tempo i några minuter, slänger runt mig och tar mig bakifrån i några minuter, jag hör hur han stönar till och tjofs var den stunden över! Skönt? Inte fan vet jag, jag hann ju inte ens bli kåt nästan!! Jäkla sopa, tydligen är han känd på stället att bara sätta på och kliva av för att gå vidare till nästa fem min senare, jag fattar inte att ngn ställer upp på det men såg honom in action med åtminstone två tjejer till under kvällen... Mig bekom det inte mer än att jag tyckte det var rätt tacky!

Jag går ut och sätter mig för att ta ngt att dricka, det är varmt och svettigt och det sitter folk både nakna och påklädda lite här och var. En kille sträcker fram handen helt näck och jag vet inte om jag ska ta i hand el i snopp :/

Efter en stund kommer kaninjuckaren ut och vi pratar en stund, där och då säger han - hade du inte ett nick som var ***** på en sida för många år sen! typ 15 el ngt? Jag bara gapade! Jovisst hade jag det! Då säger han- vi har träffats förut, vi hade sex en gång! Herregud, jag har just knullat med en kille jag tyckte var väldigt bekant men inte fan trodde jag att vi redan gjort det förut! Har jag redan gått varvet runt på killarna?? Det var ju vansinnigt knäppt haha men typiskt att det skulle hända mig om ni frågar affärskvinnan ;)

Det sitter mer folk i soffan och jag börjar att prata med en kille som såg rätt trevlig ut, vi går efter en stund tillsammans in i sovrummet och väl där får jag äntligen lite sex värt namnet, inte himlastormande men fick iaf komma. I sängen ligger ett annat par och mitt i känner jag mannens hand på mitt ena bröst, först reagerar jag och tänkte impulsivt ta bort hans hand men sen tänkte jag, skitsamma, låt honom! Det var väl över på en kvart el ngt, hörde honom mumla ngt om att det var skönt och sen var han borta, haha snacka om löpande band...

Jag känner att det är dags att ge mig av hem, klockan är inte sent men jag har fått lite nog. Så vad tycker jag om denna upplevelse då? Det är inget för mig, det är tacky, opersonligt, bara kött och inga som helst känslor vilket inte alltid behövs heller men att bara vara ett hål är fan jäkligt sunkigt! Nu har jag dock provat och ångrar det inte men jag kommer troligen inte göra om det, ska vi vara flera i sängen får det iaf vara på hemmaplan med lite mer feeling i det hela. Så swingersklubb- det tycker åtminstone jag är anus!


// Sekreteraren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards