Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

Får man ha sex på krogen?

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 17 januari 2014 17:26

Mannen jag dejtade i somras har jag visst många roliga historier att berätta om, så här kommer ytterligare en!


Vi hade rätt nyligen träffats, via en välkänd dejtingsajt och när denna sajt ordnade en singelkväll tyckte han att vi två skulle ta eskortera våra singelvänner dit. Han hade en önskan inför kvällen. Att jag skulle klä mig slampigt var en gemensam önskan, men hans var dessutom att jag inte skulle ha trosor på mig under min mycket tajta och kortkorta röda klänning. 


Innan utgången träffas jag och Sekreteraren hemma hos mig och gör oss i ordning. Hon missar ju inget när det gäller att vara misstänksam mot mig inför en kväll på krogen, så jag hinner knappt dra på mig klänningen innan hon säger "Vänta nu! Du har inga trosor på dig? ÅNEJ ni har kommit överens! Ni ska knulla på toaletten! Det är INTE ok! DU FÅR INTE!!!" Ja, något i den stilen. Jag sade att jag givetvis inte skulle KNULLA på toaletten, absolut inte!


Nåväl, det tog ju inte lång tid från det att vi landat på stället så mer eller mindre föser han in mig på toaletten och sätter igång att slicka mig intensivt! Sedan blir det en rätt våldsam påsättning därinne så det nästan slamrar i båset. Givetvis sitter Sekreteraren i båset bredvid och kissar - rätt ilsket kissande!


När vi kommer ut kommenteras det högljutt att han luktar fitta, men att jag luktar helt ok. Sekreteraren är inte nöjd med mitt agerande och det kan väl vara förståeligt. Enligt mig var vi borta i 10-15 min, hon hävdar det dubbla. Vem vet... Min dejt smörar rätt friskt för henne för att få henne på gott humör igen och lyckas efter mycket lirkande. Alltså går vi vidare till Anchor på Sveavägen. 


Väl där dricks det rätt flitigt och det pratas en hel del sex och annat kul. Vi tre har väldigt trevligt och blir väl ganska berusade. Plötsligt får Sekreteraren syn på någon hon känner igen i baren och säger "honom har jag sugit av!!" Jag envisas med att hon måste gå och prata med honom, vilket hon givetvis gör.


När hon tar några steg bort kastar jag och min dejt oss över varandra i fullständigt grovhångel. Jag sitter på en barstol och han ställer sig mellan mina ben. Som ni minns så har jag inga trosor på mig. En snabb rörelse med handen och plötsligt är han inne i mig! Där på stället, på en barstol    Vi tycker faktiskt att vi är väldigt diskreta och att det folk ser är ett intensivt hånglande. Plötsligt öppnar jag ett öga och ser en man vrålstirra på oss, och en till, och en till. De ser rätt roade ut... Well, vi slutförde aldrig akten, men jäklar vad vansinnigt upphetsad jag var! Kvällen slutade med att vi åkte hem och trängdes i min 160-säng alla tre. Dock såg Sekreteraren till att inget mer hände den kvällen.


//Affärskvinnan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards