Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 15 januari 2013 08:38

..är ju tusan inte lätt alla ggr. Man tänker innan att det här kanske kan vara något men oftast slutar det i platt pannkaka, mer eller mindre dråpligt.

Jag hade bokat en dejt med en kille i mellandagarna, pratat med honom en del på en av de mer seriösa dejtingsajterna och det kändes som att det kunde bli en trevlig kväll om inte annat. Vi hade bestämt träff utanför enklare krog och jag stod och väntade en stund innan jag började fatta att den här killen inte kommer, vilket jäkla pucko! Dra hellre ett sms bara och tala om att du inte kommer än skit i det och låt en person stå ute och frysa! till saken hör att jag inte fått ngt nummer av honom så jag var liksom låst i situationen. När jag står där går jag in på sajten för att se om han skrivit något där vilket han så klart inte har, då får jag meddelande från en annan kille jag pratat med under väldigt lång tid som undrar vad jag gör ikväll. Jag svarar att jag är ute och kan vara i stan på en timme, e ju fixad redan så varför inte liksom? Vi bestämmer att ses på söder om en timme.

När jag står där, återigen utan ett nr till killen i fråga, tänker jag att om han inte heller kommer nu lägger jag ner det här med dejting och går i kloster! Men jag slapp det för fem min senare kommer han gående, ser ut som bilderna och jag gillar utseendet =) När han öppnar munnen känner jag att ok, jag får leva med ljus röst, han är säkert trevlig!

Vi går till en pub och slår oss ner och han hämtar dricka i baren. Vi sitter där ett bra tag, säkert två timmar och samtalar om det ena och andra, tycker han verkar vettig med ett bra jobb osv.. tanken far förbi att varför är den här killen singel eftersom han verkar vara så bra men han säger att det inte funkat att få till ett seriöst förhållande och jag nöjer mig med det svaret. Föga anade jag....


Vi går vidare till ytterligare ett ställe och dricker en drink. Vi har småhånglat lite under kvällen och han frågar om jag vill följa med honom hem. Jag svarar att nej, det går inte för måste hem till mina hundar. -Hundar?! Utbrister han, usch det förstår jag inte hur man kan ha! Barn kan man ju ha till nått men hundar e ju bara onödiga! Här tänker jag som mamma att det där var ett rätt konstigt uttalande,  man jämför väl inte husdjur med barn?? Nåja, jag väljer att låta det gå förbi och han frågar om han får följa med mig hem ist då? Men jag har ju hundar som sagt? Dom får du hålla borta från mig, usch! Oooook! Där nånstans borde jag ju tänkt att nej, de tar stopp här..men jag väljer återigen att blunda och säger ok...korkat, i know och jag får skylla mig själv att jag släpar hem honom men ja, nu gjorde jag det iaf!

Vi tar en taxi och när vi kommer hem står han som en fjant i hallen och ylar, ta boooort dem, uuuuusch! Är man rädd för hundar har jag full förståelse för det eller att man inte gillar dem oxå men man måste väl inte stå med ena benet i luften och yla i falsett för att dom e, enligt honom, onödiga??!! Jag släpper ner honom för trappan till sovrummet så han kan andas ut. Han sätter sig i fotöljen och säger -Kan du byta lakan i sängen, jag vill inte sova i dem du har? Öööh..jaha, klockan är 2 på natten...men ok, jag e ju så förbannat snäll så jag river ut alla sängkläder och bäddar nytt medans han sitter och tittar på utan ett försök till att hjälpa till!

Börjar känna att det här var ju lite onödigt att släpa hem..men bara gilla läget, har iaf talat om för honom att det inte blir sex inatt redan innan, känner redan innan att de inte känns bra delvis om det ska bli mer men oxå kanske det sitter lite i bakhuvudet att jag inte e intresserad men väljer att blunda...

Nåja, till slut hamnar vi i sängen iaf och här börjar den stora knäppcirkusen! Killen börjar att tokrunka! Han skickar upp benen i luften och rycker i baguetten som om han inte längtat efter annat under hela kvällen, ser helt knäppt ut men ja, jag har ju sagt att det inte blir sex och han är väl sugen...Sen börjar han med tusen frågor, är du glad att du träffat mig? Tycker du jag är fin? Vill du ha mig? Kommer du bara ha mig i fortsättningen? Osv i all jäkla oändlighet samtidigt som han ber mig smeka honom i stjärten! Aldrig i livet att jag pillar ngn i häcken, att man gör det på mig är ok men jag gör det fan inte! Han fortsatte babbla och ställa frågor hela tiden samtidigt som han ligger som om han ska föda barn och rycker i dronken som om hans sista stund är kommen! Ja, ni kan säkert visualisera hur det såg ut.. Till slut verkar det som om han inte orkar mer iaf och jag tänker ÄNTLIGEN! Jag somnar men vaknar flera ggr under natten att han petar på mig och ber mig smeka honom över stjärten. JAG SOVER DIN IDIOT!! Tänkte jag men sa inget utan låtsades som om jag inte hörde.

Hade sagt till honom att nio måste du åka för då kommer mina barn hem och när klockan ringde sa jag till honom att nu är det dags! Ja vänta säger han, jag måste bara få komma först! För helvete människa tänker jag och han skickar återigen upp benen i luften och börjar flöjta, han gör så tills han kommer den här gången och sen säger han såja, nu kan jag åka! Kan du ordna en taxi frågar han, jag tar upp mobilen och säger fem sekunder senare, taxin är på väg! Vill ju bara bli av med den här fåntratten så snart det går, usch!

fem min senare har han gått och jag stänger dörren och tänker fy faan va skönt!

Han slängde ur sig en hel del idiotiska grejer under kvällen som kunde funkat som varningsklockor men vill man inte se så gör man det inte...bland annat när jag berättade att jag tränar karate så svarar han - Men DET var väl inte så kvinnligt?? Suck...


Så helt enkelt är det inte med dejter och att hitta någon att dela sitt liv med, man kommer nog få kyssa många grodor innan man hittar prinsen!


// Sekreteraren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards