Alla inlägg under februari 2014

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 3 februari 2014 11:17

Det har jag varit på en hel del genom åren, konstiga dejter. Jag vet inte om det beror på att jag är snäll och ställer upp på för mycket grejer el nått men konstiga saker har iaf hänt.
Det har tex varit så att jag varit på en dejt och kollat bio, efter kanske msn vill ha lite hångel och sätter sig i bilen ihop. Väl där blir killen i fråga jäkligt het och känner för att släppa ut sin lille vän i friheten varav jag helt plötsligt sitter antingen med den i handen, el för all del, i munnen! Killen i fråga går ju igång hårt och det slutar med att han sprutar. Jaha, vad gör man av satsen i bilen utan tillgång till papper?? En gång satt jag helt enkelt med kupad hand hela vägen hem och jag är glad att jag kan ratta med knäna vid såna tillfällen för de e skitsvårt att ratta och växla samtidigt ju...det känns ändå som att det inte är ngn fara på taket så länge killarna håller sig fräscha och sköter sin hygien! De finns tydligen de som inte tycker de är så viktigt...
En kille jag skulle åka och möta upp en gång (länge sen nu thank god) tyckte att jag skulle köra hem honom och på vägen, i köerna, knäpper han upp brallorna och börjar dra i dronken. Där och då tänkte jag att jag undrar om de står i pannan på mig att jag gärna ser din kuk el nått eftersom detta förekommer lite nu och då. Men iaf, han drar ner och tycker tydligen att jag ska hjälpa till samtidigt som jag kör! Jahaaaa, jo men de e klart man ställer upp, jag är ju en hjälpsam person... Rycker i den samtidigt som jag fokuserar på köerna och tycker att en pikant lukt börjar sprida sig i bilen... Väldigt stark, inte god lukt.. Faktiskt helt jäkla vedervärdig!! Killen stinker som om han inte tvättat ballen sen förra året el nått, vad fan ere för fel på folk??!! Jag känner nästan för att spy och när han efter ett jäkla bra tag ( köööööer) äntligen klev ur bilen visste jag fan inte var kag skulle göra av min egen hand, den stank ju helvete nu!! Jag ville inte nudda ngt så gjorde så gott jag kunde, har för mig att jag hittade ngt gammalt kvitto i bilen som jag häll om ratten med för att inte förpesta den..när jag kom hem studsade jag in i badrummet och tvättade mig hysteriskt, fy faaan så äckligt!!
Så killar, vill ni ha en avrunkning el ett bj så för helvete, se till att kuken är rentvättad så blir det iaf inte en plågsam historia för tjejen som ändå är snäll och gör de skönt för dig!!
Några konstiga dejter har de som sagt blivit och jag har väl antagligen inte sett slutet på tokerierna ännu...
// sekreteraren

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards