Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Den klassiska falukorven...?

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 13 januari 2014 13:47

Jag och Sekreteraren har den senaste tiden kommit i kontakt med några män som gilla att töja samt fisting. Vet du inte vad detta är, så är det fritt fram att fråga   . Vi vill gärna ha mer kontakt med våra läsare här, som kommentarer och frågor. 


Hur som helst! I somras dejtade jag mannen som band mig på balkongen osv. Han hade som sagt mkt roliga idéer och en av dem var att han verkligen gick igång på fisting. Jag kände mig inte helt bekväm med detta. Får väldigt ofta höra att jag är trång och vill gärna fortsätta vara det. Nu har jag ju fött två barn, så det kanske inte är någon fara att töja? Mannen övertygade mig givetvis om att han aldrig märkt någon skillnad efter att ha fistat tjejer förr, så jag tänkte att visst vi provar lite försiktigt.


På väg till hans landställe stannade vi för att handla lite mat. Då slänger han plötsligt ned en falukorv i korgen, vilken vi inte alls har pratat om ska ingå i våra måltider för helgen. Planen var givetvis en helt annan.


Nåväl, väl ute på landstället plockar han någon dag senare fram falukorven. Vi glömde givetvis ta den ur kylen en stund innan, vilket kanske hade gjort det hela något mer angenämt. Jag var lite orolig över metall-plutten som sitter i änden, men han övertygade mig om att den kommer INTE att kännas. Fram med glidmedlet och dosera rikligt på korven, sedan försiktig bearbetning inåt. Skönt? Nja, inte direkt. Att få klitoris utspänd till total utplåning gjorde lixom inte något positivt till känslan heller. Han gick däremot igång hårt på det och därför tyckte jag att det var helt ok en stund innan jag sade stopp och vi övergick till mer vardagliga aktiviteter   


Efter detta gick han och köpte en dildo modell gigantisk falukorv som han gärna ville använda, men jag var faktiskt inte alls lika begeistrad. Efter ett par gånger fick han ge upp. Då kom han dragandes med G-punktstav, som jag inte heller fått grepp om vad njutningen är med. En senare fråga dock.


Min fundering i detta är vad som är så läckert med att tänja, för att sedan kunna komma till fisting? På sätt och vis förstår jag, men ändå inte. Män gillar ju när det är trångt och för övrigt får ju vi kvinnor också väsentligt större njutning av att vara "fitta" där nere - i dubbel bemärkelse då!


//Affärskvinnan 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards