Direktlänk till inlägg 25 januari 2015

Cruise again!

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 25 januari 2015 15:25

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan!
Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde att känslorna var ömsesidiga och när han tyckte en kryssn kunde vara skoj att göra ihop tackade jag glatt ja, jag säger inte nej till det liksom! :)
Nåväl, han hämtade upp mig, vi åkte till båten och gjorde oss så småningom hemmastadda i hytten. Vi gick och käkade och hade trevligt men upptäckte väldigt fort att början av januari är det inte direkt rusning till båtarna, rätt tomt på folk med andra ord!
Vi drack lite, jag piffade till mig och upp i baren för att där se att det verkligen var liiiite folk. Jag kände dock att detta ska inte hindra mig, vill ha kul! Efter en stund ser jag ett gäng killar i vita tröjor som gick förbi och slängde ur sig ngt i förbifarten, jag var blixtsnabb att slå på charmen och hugga tag i den kille jag tyckte såg bäst ut! Vi drog och rökte, jag frågade om killen jag åkte med ville hänga med men han var sur som en citron helt plötsligt! Well, jag tänkte som sagt ha roligt, vi gick och rökte och så hängde vi ihop jag och den här killen! Fan, han var så jäkla fin, skulle kunnat äta upp honom på stället med en kropp jag dör för.. Men hursomhelst har jag iaf lite samvete så tänkte att vi går å kollar var han jag åkte med tog vägen, ner i hytten å han ligger å surar! :/ försökte få honom att hänga med upp å festa, nej det var inte aktuellt! Skit it da, jag ska iaf, vi gick upp å festade vidare. Helt plötsligt står han breve mig och ger mig min nyckel, tydligen har då min båtpojke handen nerkörd i brallan på mig men inget jag minns... Han gav mig nyckeln, sa att han flyttat sina saker och det var fritt fram att göra vad jag ville, sen var han borta igen! Jahupp.. Aja jag var så hooked på den här killen jag träffat så kände inte att jag orkade lägga energi på att tjafsa m honom, tänkte att vi tar det imorgon...
Vi hade en supernice kväll, massa underbart hångel och slutade såklart i hytten med ett schysst låååångt sex på två timmar! Han var rätt dragen och gick rätt hårt åt mina tuttar, smackade runt dem så var öm i veckor efteråt men det var lugnt ändå, vi gjorde nog allt som är möjligt på den lilla yta en hytt har! Det var stående och liggande och fan nästan upp å ner i taket, det var en schysst lång händelserik sexakt helt enkelt och jag kände mig väldigt nöjd :)
Att han dessutom inte tog till flykten efteråt utan sov kvar gjorde honom ännu mer fin i mina ögon, sov visserligen bara en timme innan det var dags för han att gå å käka frulle men ändå. Under dagen kom han tillbaka och vi låg och gosade, vi bytte nr och trots att jag visste att han är upptagen hoppades jag på ett återseende, bryta regeln what happens on the boat...
Vi har sedan dess träffats några ggr, han är så läcker så äter upp honom varje gång!!
Han ska säga till sin tjej han bor ihop med att han träffat ngn han vill ha sex med, kan ju sluta med att han åker ut el att hon ger sin tillåtelse, det återstå att se!
Hur det gick m mitt sällskap? Vi pratade dagen efter, bråkade och sen blev vi sams. Han hade hoppats på att vi skulle sitta och prata och lära känna varann hela resan, det var inte min plan alls så vi var på lite olika plan där.. Dessutom hoppades han nog på betydligt mer. Det blev hur som helst inte som innan redan igen och vi avslutade kontakten ngn dag senare, likabra det. Just nu är det min båtpojke som är i mitt fokus men det där ändrar sig snabbt i min värld, snart dags för kryssn igen och kanske en annan båtpojke..? Den som lever får se!
// Sekreteraren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 20 november 2014 17:30

Ca en månad efter avslut på en åtta månader lång relation kände jag mig smått svältfödd på riktigt hett, galet och ohämmat sex och hörde av mig till Mr Muscle. Mr Muscle är en härlig man, som jag haft en KK-relation med under förra hösten. Vi hade va...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards