Alla inlägg under juni 2013

Många män hävdar att de är fantastiska på att slicka och jag har vid flera tillfällen till min besvikelse fått erfara att så inte var fallet.

Kan det kanske vara så att de stött på kvinnor som fejkar? Sådana som låtsas tycka att det är skönt och kanske tom att de kommer, bara för att vara till lags när han är så generös och bjuder till.

Visst är teknik och skicklighet av betydelse, men jag tror ändå att det handlar om inlevelse. De män jag träffat som äääälskar att slicka, gör det gärna, länge och dessutom bra. Inlevelse och en portion lyhördhet är grejen.

Jag har själv känt en viss tveksamhet i hur skicklig jag är på avsugningar, tills jag bestämde mig för att huvudsyftet ju inte är att ställa upp och vara hygglig, utan att jag gör det för att min egen önskan är att ge honom en skön stund. Jag kastade mig in i det med total hängivelse och fick till respons av mannen jag dejtar att det var den bästa avsugningen _någonsin_. Aha, kanske för att jag verkligen njöt av det...?

//Affärskvinnan

Som singel har jag under det senaste året träffat på flera män som gillar att dominera, ge smisk (ett ord som i min värld har en koppling till olydiga barn i dåtid) samt bondage.

Jag älskar dominanta män, åtminstone i sängen och visst får de gärna smiska, inga problem. Undrar dock vad grejen med att smiska/straffa för olydnad är. Visst en rolig och mkt underhållande lek och rollspel, men jag skulle så gärna vilja prata med en man som kan sätta ord på vad det är som triggar.

Bondage! Inget som jag provat ännu, men det har vid flera tillfällen varit "på tapeten". Nu har jag dock träffat en man, som jag faktiskt fastnat för och som har de kvaliteter jag eftersöker (pervers är ett viktigt kriterium) och som dessutom ger löften om att spänna upp mig som ett kors i sängen och slicka mig resp ta mig hårt bakifrån. Han hävdar att han har monterat ringar i sänggaveln för detta ändamål. Ser fram emot och fantiserar om detta kommande tillfälle och återkommer med detaljer.

//Affärskvinnan

Intressant är hur mannen resonerar kring vem han vill ha sex med respektive vem han vill gifta sig med.

Min personliga önskan är att springa på en man som jag är galet attraherad av, har hett och passionerat sex med, kan lita på och känna mig trygg med samt kan vara bästa vän med och ha vansinnigt roligt. Givetvis ska han känna likadant.

Min erfarenhet av män, om jag generaliserar, är att de mer än gärna vill ha sexiga slampan med sig hem till sängen för att njuta av hett och gärna porrigt sex. När det sedan kommer till en seriös relation letas istället pryda prinsessan upp. Hon må vara blyg och trist i sängen, men är "rätt material"

Så, hur går det då för oss slampor som mer än gärna skulle tacka ja till en seriös relation med mycket härligt sex? Trögt skulle jag säga! Inga som helst problem att få sig en rejäl omgång (jag kan knappt gå idag - efter dolmeveckans första natt), men att hitta ngt seriöst...? Nä, då får vi nog byta den lilla svarta mot den svepande ljuva!

Just nu dejtar jag en man som säger att han vill, hör och häpna, gifta sig med en slampa! Får se vart det leder...

//Affärskvinnan

I helgen åkte jag på en dejt i Västerås efter att jag pratat med honom en hel del innan och tyckt att han var himla fin. Åkte dit i söndags och mötte honom och en kompis på ngn pizzeria där. Fan vad snygg han är tänkte jag, så jäkla läcker så jag dör!
Han frågade om jag kunde köra polaren till Örebro för ett ärende och jag är snäll så jag sa ok, det var ett misstag jag skulle få ångra!
Vi åkte iväg och det var rätt trevligt förvisso eftersom han satt bredvid och sa fina saker så till en början kändes det helt ok.. Men sen började vi köra fel och åkte runt halva Sverige kändes det som innan vi slutligen kom fram! Väl där satt jag och tänkte att va fan gör jag här, blir galen! Efter vad som kändes som en evighet kunde vi dock packa in oss igen och bege oss tillbaka mot Västerås, återigen en jäkla lång resa tillbaka.

När vi väl kommit hem till honom så satte vi oss i soffan och började hångla, kände på hans fantastiska kropp och hans kyssar var grymma! Jag visste var det skulle sluta...
Mycket riktigt, av med kläderna och så var de i full gång och my god in heaven vilket vansinnigt jäkla schysst sex!! Det var sån kemi som man sällan upplever, passion och attraktion som nästan gick att ta på! Han hämtade en dildo mitt i allt och körde med den ett tag, jag red honom och fick fontänorgasm som jag aldrig fått förut genom att penetreras så att säga, tidigare har det varit med fingrar. Jag är fortfarande så ny på fontän så jag tycker mest det är blött men med honom slappnade jag av och bara lät det hända och det var grymt!! Han sprutade fyra ggr, jag kom tre ggr plus två riktiga fontän så summan var ju rätt tillfredsställande :)

Jag lämnade honom på morgon och jag vet inte om det kommer bli ngn fortsättning på det hela men om inte så har han sabbat mitt sexliv, jag kommer inte springa på ngt så sjukt jäkla bra igen! Så frågan är om jag ska vara lycklig att få ha upplevt det och ha det som ett bra minne eller se det som att jag lika väl kan bli nucka nu när jag fått top noch sex om jag inte får uppleva det igen med honom?
Känner jag mig sj rätt så vet jag ju redan svaret ;) men god damn vad bra det var!!!
// sekreteraren

Länge sen jag fått tummen ur att skriva och mycket vatten har hunnit rinna under broarna (el många kukar har hunnit erövras) så tänkte väl försöka uppdatera internetboken som jag och affärskvinnan ska ha på hemmet sen för att minnas våra strapatser!

Jag hade pratat med en kille till och från på en sajt men nu var set ettan sen. Så dyker han upp som gubben i lådan och frågar om jag har lust att hänga med på kryssning på fredag! Jag är en spontan tjej och älskar ju kryssn så varför inte tänkte jag! Menar ville dock gärna se människan innan så han inte var en dåre, jag är naiv och tror väldigt gott om folk men tänkte att ska vi dela hytt måste jag ju åtminstone ha träffat människan innan.

Vi bestämde att vi skulle käka lunch och möts i centrum. Lunchen var trevlig och vi ville fortsätta vidare sådan frågar om jag vill hänga på till båtmässan varpå jag tänker att visst kan jag väl göra de, båtar är inte ngt intresse men kan vara kul att kolla på. Vi åker dit och har de rätt trevligt, på vägen hem blir det hångel i bilen och ingen av oss vill nog eg inte att dagen ska vara över..

Senare på kvällen smsar vi lite och han vill att jag ska komma över, jag fixar till mig lite snabbt och åker dit. Det blir såklart mer hångel och ett bj, även sex hinns med en kortare stund innan han sprutar. Jag fick inte komma vilket jag tyckte var surt, varför vissa killar tror att det är färdigt när dom är klara kommer jag aldrig att begripa! Men så var fallet med den här killen iaf och han berättade saker för mig under kvällen som borde gjort att jag drog öronen åt mig men alla har rätt att förändras..

Nåväl, fredagen kom och jag hade fått med en kompis till mig iaf så jag inte var helt utelämnad om ngt hände på båten och hon i sin tur hade med sig en killkompis.
Vi möttes på en pub i stan och hon och jag väntar på honom, länge. Jag tänkte att han kommer kanske inte ens...till slut dök han upp och min väninna dömde ut honom stenhårt direkt! Den killen tar ngt sa hon, han är det ngt fel på osv. Jag hade ju sj reagerat på att han pratade väldigt forcerat och var extremt hypad hela tiden men det kan man ju vara som person.. tänkte jag som inte har koll på droger alls!
Vi tog en taxi till båten och väl ombord satte vi oss i baren för några drinkar. Kvällen rullade på och killen uppträdde väldigt märkligt. Om jag försökte ta hans hand eller lägga min hand på hans ben som för att visa att jag tyckte om honom blev han typ sur och sa att vi är inte här som ett par om du tror det! Jag fattade ingenting, mycket konstigt beteende i mina ögon..

Allteftersom blev han mer dragen och när vi ska på diskot försvinner han iväg för hundrade gången och jag kände bara, skit i honom, jag tänker inte jaga runt hela kvällen när han beter sig illa mot mig! Vi går upp och dansar och jag känner att ngn tittar på mig fr höger.. Vrider på huvudet och där står en kille och ler mot mig, jag vänder mig ditåt och frågar hur läget är el nått liknande och sen vet jag inte hur det gick till men vi var iaf igång i en dialog. Han berättade redan fr början att han inte var ute efter att ragga utan var sambo sedan 23 år och hade varit henne trogen och så skulle det förbli så ville jag träffa ngn ikv så var de ok om jag lämnade honom. Jag tänkte att nej, vi har det så trevligt så varför ska jag? Det tog inte lång tid innan han kom närmare och ville krama mig, då upptäcker han att jag doftar så gott vilket han återkommer till många ggr under kvällen, han ville nosa mig på halsen hela tiden haha.

Det ena ger det andra och snart sitter vi ju där och hånglar ändå, jag med ett öga över axeln om min hyttkamrat skulle dyka upp men såg honom som tur var inte en enda gång! Killen är ångerfull mellan kyssarna men kan tydligen inte låta bli att dras med i vad som händer. Vi bestämmer oss för att hitta en hytt, min är av naturliga skäl inte aktuell.. En jakt på hytt börjar och vi går till hans hytt, jag öppnar dörren och hittar min kompis med hans kollega i full färd med en avsugning, sånt där tycker jag är roligt så jag tänder lampan och snackar lite med dem :) kollegan är generad och min kompis är tankad som vanligt så blir inte så mycket sagt, vi fortsätter vår hyttjakt! Men efter att ha jagat runt halva båten känns de som inser vi att det bara finns ett alt och det är att gå in i hans hytt igen och ta den andra sängen.. Vad gör man om man är kåt?! In igen och åter en generad kollega haha, det tyckte jag var roligast, hans täcke åkte upp till öronen! Vi släckte och körde på helt enkelt, ingen himlastormande upplevelse direkt men vad att förvänta sig kl 4 på en båt med en man som haft samma kvinna i 23 år? Efteråt känner jag att jag måste till hytten så jag säger att jag har ont i skallen (vilket är sant) och han bönar och ber om att jag ska komma tillbaka, jag säger ok för att få komma iväg! Ringer sen till honom och säger att vi hörs senare ist, jag måste sova!

Just när jag somnat ramlar min hyttkille in rätt packad och undrar var jag hållit hus hela kvällen??? På diskot svarar jag! Nej, där har jag letat efter dig säger han! Ooops.. Men efter en stund slutar han tjata om det och lägger sig i sin säng och ber mig komma och lägga mig bredvid. Ok tänker jag, why not! Så slutar det med sex där med, han har ingen aning om att jag är nyknullad! Dirty me....

Dagen efter skickar mitt diskoragg sms och han vill träffas igen när vi kan, vi bestämmer för att hålla kontakten iaf..
Hyttkillen och jag blir ovänner om en trivial grej och jag känner att den idioten vill jag inte träffa igen! Jag går av båten sj och det känns helt ok :)

Jag träffade sedan diskokillen några ggr men eftersom han inte var beredd att lämna sin sambo så bröt vi rätt omgående.. Upptagna män är bara till besvär!

Hyttkillen har visat sig vara det stora arsel jag förstått och har lagt ut en video på mig när jag suger av honom på en porrsajt! Ja, jag vet att det var korkat att låta mig filmas men där och då trodde jag verkligen inte han skulle göra ngt sånt.. Man lär sig så länge man lever och många arslen passerar revy i mitt liv, hoppas jag finner min prins en vacker dag!

// sekreteraren

Tack vare internet är ju porr så mycket mer lättillgängligt idag och det i sin tur har lett till att mycket nytt och spännande plockats in i Svenssons sängkammare.

Som framgår av rubriken är ämnet i detta inlägg analsex, vilket ju knappast är en nyhet, men något som i lavinartad takt klivit in i vardagslivet hos gemene man.

Själv är jag inte så fascinerad av denna företeelse, då jag tycker att anus är en utgång! Varför ska man in och rota där bajset bor?

Hur som helst så är ju analsex något som mer eller mindre förväntas att en kvinna ställer upp på numer. Nu är väl inte jag kvinnan som ställer upp på sådant jag inte vill eller uppskattar, men jag tänker ändå att jag ju inte kan döma ut ngt som jag inte testat!

Alltså togs beslutet att detta ska provas! Sedan inser jag ju också att eftersom det finns ett mentalt motstånd, så kommer jag förmodligen inte uppskatta det första gången. Jag bestämmer mig för att ge det tre chanser!

Försök nummer ett utspelades för några veckor sedan. Då rök min anala och således min sista oskuld! Förbannat vad ont det gjorde!!!!! Blod, smärta och obehag, hmmmm. Men var det inte lite på det sättet när den första oskulden rök? Jo inte var det någon himmelsfärd direkt. Till saken hör också att mannen jag släppte in i min exit var rätt rejält grov. Men enligt två andra män, som är mkt bevandrade i stjärtryttardjungeln, så är det endast tekniken som avgör och inte storleken. Alltså får en av dem utföra försök nummer två och tre. Rapport om dessa utlovas!

//Affärskvinnan

Under en veckas tid hade jag och en man "pratat" på en dejtingsajt, för att sedan byta nummer. I förrgår pratade vi i telefon i 5-6 timmar, om allt mellan himmel och jord och väldigt mkt sex. Han gillar hårda tag och jag som levt i celibat i nästan sex veckor rycktes med.

Igår morse vaknade jag av att jag fick ett SMS. Han hade skickat en väldigt tilltalande kukbild och skrivit 'visa fittan'. När han fått en bild av mig ringde han upp och sade att han var kåt och ville komma över. Jag brukar inte bjuda hem folk på första dejten och än mindre för att ha sex!!

Hur som helst så är detta inte en man som ger sig i första taget, utan han lyckades driva igenom att han skulle få komma över under eftermiddagen.

På order från mannen som gillar att dominera lämnar jag bakdörren öppen, drar ner persiennerna i sovrummet, tänder ljus och lägger mig naken i sängen.

Jag hör honom komma in och när han dyker upp i sovrummet har han en svart mask för ögonen. För en tiondels sekund blir jag lite osäker, men han lägger sig över mig och kysser mig intensivt och tar sedan av sig masken.

Vi har passionerat, svettigt, härligt och mellan varven rätt hårt sex. Efteråt får jag syn på mig själv i spegeln. Ordentliga sugmärken på halsen och blåmärken mellan hals och axlar...

Inför kvällens utgång ändrades den planerade klädseln i form av axelbandslös kort liten klänning, till jeans och top. Toppen åkte förvisso ändå av under kvällen då det blev väldigt varmt på dansgolvet.

Att gå ut på krogen fullständigt tillfredsställd och med blåmärken är härligt. Helt utan frustration och desperation ;)

//Affärskvinnan

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards