Direktlänk till inlägg 15 juni 2015

Har storleken betydelse?

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen.


Hur som helst, så var det kukstorleken som skulle avhandlas i detta nu! Jag har varit med kukar av alla de slag; små, tjocka, smala, långa och väldigt grova i kombination med massiv längd. Min egen uppfattning är, som den svenne jag är; lagom är bäst!


Jag träffade en man i vintras, som jag först pratade en del sex med. Vi snuddade lätt vid storleksämnet och han skrev att han är medel plus samt skickade en bild som avslöjade att hans uppfattning om medel var en aning snedvriden. Jag uppfattade att utrustningen var något större än medel, men blev ändå lätt chockad när han utan att jag utforskat den väldigt ingående, stötte in den i mig. Lätt chockad var kanske en "underdrift" då han bottnade långt innan han var helt inne, vilket fick mig att skrika till av smärta. Det gör ont när den stöter i botten och enligt min uppfattning är inte sex speciellt angenämt då man behöver hålla munnen stängd för att inte innanmätet ska studsa ur.


Nåväl, läste en artikel på Facebook där en lärare hade skrivit till sina elever att en eregerad penis är mellan 8 och 18 cm. Heeeeeey kom igen! Vi är alla olika, men jag har då inte träffat på en eregerad penis på 8 cm, vilket kan bero på att jag endast ligger med vuxna män. Däremot har jag träffat på ett antal mellan 20 och 25 cm, men vanligast är nog i alla fall mellan 15 och 18. Går man ut med sådan information till den oerfarna och föga bevandrade allmänheten kan många män få komplex - detta förstår jag. Men till dessa män; gigantisk kuk är inte likamed optimal känsla!! Snyggt ja, men skönt njae! Många kvinnor behöver ju "gnuggkontakt" för att det ska kännas fulländat och hur lätt är det när bara två tredjedelar av jättebatongen får plats?


Tur är det väl ändå att vi gillar olika, men å andra sidan väljer man ju inte kärlek efter storlek på kuk! Så till sist; viktigast av allt är faktiskt ändå han som styr utrustningen. Jag dejtade nyligen en man med liten kuk och han var grym i sängen - så vad gjorde väl det? Män som njuter av att ge njutning och är lyhörda går hem i alla lägen.


//Affärskvinnan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 20 november 2014 17:30

Ca en månad efter avslut på en åtta månader lång relation kände jag mig smått svältfödd på riktigt hett, galet och ohämmat sex och hörde av mig till Mr Muscle. Mr Muscle är en härlig man, som jag haft en KK-relation med under förra hösten. Vi hade va...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards