Direktlänk till inlägg 13 januari 2014

Valpar vs män

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 13 januari 2014 10:46

Har funderat lite kring potensen på valpar och män! Vilka jag definierar som valpar är väl under 32,33 kanske, beroende på mognad osv. Jag har en viss förkärlek till valpar av ngn anledning, vet inte varför men har således träffat en del fina små godingar genom tiderna! När man pratar med dem så är det mycket snack att det är klart ni äldre kvinnor vill ha yngre killar, vi är alltid på topp och vill jämt! Hmm, jag är inte riktigt beredd att hålla med om att de sitter i åldern som sådan faktiskt...
Jag träffade en kille ett tag som var under 30 och det var helt hopplöst med hans slaknande i tid och otid.
Jag och affärskvinnan diskuterar ju allt väldigt ingående och de här var på tapeten ett antal ggr, en gång när ballen lagt av sprang han runt i vardagsrummet i halv hysteri och försökte få liv i den lille krabaten, jag satt i soffan och såg nog rätt undrande ut för jag begrep sannerligen inte vad han sysslade med! Vid ett annat tillfälle var jag tvungen att framföra infon till affärskvinnan att när jag sög av honom var de som en hög med äppelmos, den liksom bara flöt ut i ingenting och så fort jag släppte taget låg den där som... Äppelmos! Denna stackare omnämns nu mer med detta smeknamn, tur att han inte vet..
Den här killen var bara en av alla yngre jag stött på m potensproblem så jag måste tillstå att det sitter nog snarare i huvudet på killen i fråga, de som har problem kanske tom får ordning på ribban på äldre dar när mer erfarenhet och självkännedom infunnit sig!
Affärskvinnan å sin sida vill ha män, inte mannagryn som hon kallar de yngre och hon har aldrig stött på ngn m äppelmos- syndromet! Nej, tvärtom att på dessa karlar står ståndet som ett spett och de kan kliva på både en och två och tre ggr innan de känner sig nöjda för en stund men får de bara sova ett tag så går de alltid att ta en repris igen!
Så ni ungtuppar som använder potensen som ett argument för att få ligga med äldre, jag slår hål på myten! låter det dock vara osagt att jag ska träffa äldre ist, de är ju så söta och goa de små valparna :)


//Sekreteraren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards