Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 16 januari 2013 09:56

Det blev ett riktigt knullår. Jag och affärskvinnan pratade om att hon skulle ta ett knullår i höstas typ och nån gång där i den vevan började vi summera mina ligg 2012. Till saken hör att jag har ett jävligt dåligt minne när det kommer till såna saker men minns möten och sånt, affärskvinnan har stenkoll på dessa grejer men kan lämna handväskan med tiotusentals kronor i en butik och traska iväg. Hon och jag kompletterar varann väldigt bra så när vi började fundera på mitt resultat var det mest hon som kom ihåg.. Vi räknade och plussade och kom till slut fram till 27 om jag inte minns helt fel! Detta var i november och jag sa att jag ska tusan sikta på 30 innan året är till ända och nästa år ska jag skärpa mig och inte ligga med var å varannan. Kör på säger affärskvinnan men nästa år är det skärpning!
Sagt och gjort, jag hade det väl inte direkt i baktanken men nog fan kom jag upp till 30! Tom 31 om vi ska vara petiga. Så mission complete!
Detta år ska då alltså bli mitt år när jag ska få ner antalet och det har verkligen börjat så, endast 1 enda och det är i mitten av januari.. Fortsätter det så här blir det ju max 12 detta år, det måste ju räknas som skärpning? Och affärskvinnan har tusan hunnit med två st och haft tre tillfällen, hon kommer nog ha sitt knullår i år!
Men vem ska jaaaag ligga med då??

// Sekreteraren

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 16 januari 2013 09:03

Varannan vecka då barnen inte är hos mig brukar jag kalla för Dolmevecka! Det är tiden för att fritt umgås med dolmar.

Mot slutet av denna Dolmevecka dök något så oangenämt som munsår upp. Med munsår kan man inte hångla eller utföra oralsex.

När då fredagens dejt skulle provköras igår uppnåddes inte alls samma resultat som under fredagsnatten. Sex utan hångel är som en Ålandskryssning utan hyttknull! Vi får hoppas på ett nytt försök nästa Dolmevecka...

//Affärskvinnan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards