Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 28 januari 2013 14:07

Det här året har startat segt för min del precis som var planerat förståss men ändå. Jag börjar känna som om jag dammar igen här! Affärskvinnan däremot, hon får ligga vill jag lova så det blir väl hennes år som oxå var sagt! Nåväl, bara för att jag sagt att jag ska ta det lugnt så kan jag inte bli nunna och det e dags att agera, kommer inte Mohammed till berget får berget komma till Mohammed =). Så i lördags var jag på dejt på dagen, vi gick på mässan och det var ganska trevligt även fast han hade en polare i släptåg. Vi gick runt ett tag och dom drack lite öl och båda var väl lite blaskiga så det blev inte så länge där utan vi åkte till söder ist. Dom fortsatte dricka bärs, jag hade bilen så jag var nykter. Vi käkade och hade de rätt trevligt. Sen var jag tvungen att åka hem en vända så jag släppte av dem på vägen, tog mig ett schysst hångel innan dejten klev ur bilen och så bestämde vi att ses senare under kvällen. Jag åkte hem och fixa till mig, hämtade upp en sliten affärskvinna som varit på kick off och självklart fått ligga så hon var ju nöjd och inte så sugen på utgång men jag ville ha min vapendragare med mig så efter försäkran att kvällen blir ung (yeah right;)så åkte vi mot söder. Vid den här tiden hade grabbarna lyckats hinka i sig ännu mer bärs och var inte så himla roliga att ha å göra med faktiskt, dom blev tom nekade på stans pundigaste hak hur man nu lyckas med det! Vi tog ngt glas med dem men båda kände att vi ville gå till vårt favoritställe så vi avancerade ditåt. Nu var det ju lönehelg så det var sjukt lång kö och fyllskallarna stod bakom oss, vi sa att kommer vi in och inte dom så so be it, haha vi var ju inte så intresserade att fortsätta kvällen med dem. Mycket riktigt blev vi insläppta efter 45 min typ, dom fick nobben och så var vi av med dem =)

Inne på stället var det mycket folk men inga killar som vi direkt kände var ngt å ha. Rätt sent när vi började prata om hemgång får affärskvinnan upp kornet på en kille och jag puschar henne att gå fram till honom trots att han sitter med massa andra runt sig. Skulle aldrig göra det sj men jag lät tydligen övertygande så hon stegade fram och sa att hon ville byta några ord! Modig tjej=) I samma veva vet jag att en kille e på ingång som jag pratat med ett tag på en sajt och när han väl kommer in så skickar han ett mess, vi möts och jag tänker ajdå, kort kille! Jag vill inte känna mig som ett stort monster liksom! Aja tänker jag, vi kan ta ett glas nu när affärskvinnan stuckit med sitt ragg, roligare än att stå själv ju. Det visade sig inte alls vara så dumt som jag först trott ;) Man ska inte döma hunden efter håren eller va de heter. Killen e supercharmig och vi har verkligen trevligt ihop resten av kvällen! Det slutade naturligtvis med hångel även där och damn, den killen kysser eeeeexakt så som jag vill ha det, lycka =)

Vi bestämmer att vi snart måste ses igen... Ja nu har ju jag barnvecka så det lär väl dröja men klart vi ska göra det!

Dock har jag ju fortfarande inte fått ligga och det e illa, ett skjut sen början av året e verkligen inget att hurra för. På väg hem i taxin börjar en kille jag träffat några ggr för ren sex smsa att han vill träffas och det helst nu! Nej det går inte säger jag, klockan var ju tusan 03.30 på morgonen. Jag åker hem till affärskvinnan och sover ett par timmar, vaknar av att han smsat igen att han vill att jag ska komma över. Ok säger jag, jag kommer, affärskvinnan ska jobba och vi ska ta söndagshäng sen, jag hinner dit för en körare. Sagt och gjort, åker hem till honom och får äntligen komma till, å du underbara känsla haha. Ja, jag vet, lite sexgalen e jag men va fan ska det bara vara killar förunnat?! Det var iaf schysst och jag kan åka hemåt med ett leende =) De e bra att ha ngn så där helt kravlös som bara vill desamma som en själv och dessutom e han snygg att titta på så jag e nöjd.

Under kvällen hör en annan kille av sig som jag inte pratat med på ett bra tag och e jävligt sugen, jag överväger att åka till honom på dagens andra resa men efter att ha funderat en stund hoppar jag det och blir kvar i soffan. Tror dock jag ska ta mig en tripp dit efter träningen idag ;)

Så ja, det börjar släppa nu, januaritråket e snart över och resten av året tänker jag nog köra full gas ändå, så länge jag inte träffar mr right så vill jag ha kul och jag hade rätt skoj förra året emellanåt =)

2013, here i come!!

// Sekreteraren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards