Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

Snuvad på konfekten!

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 17 januari 2014 21:49

Har varit på en del kryssningar som tidigare nämnts och resultatet av dessa kvällar är ömsom sol, ömsom regn när det handlar om att gå vidare m nån. Inte så att det är ett måste att ha sex på båten, absolut inte, men det slutar ju ändå där lite småblaskigt fram på småtimmarna i rätt många fall.
Denna resa åkte jag m en tjejkompis som strax innan kryssn fått för sig att släpa med Bullen till bagarn, dvs ta med sig ett nyfunnet ragg! Inte de mest begåvade som jag oxå gjort misstaget att göra men vill hon släpa med honom så varsågod :)
Detta gjorde att hon släppte taget rätt mycket och blev rätt full, de två tjafsade mer än pussades och jag fick agera medlare rätt många ggr under kvällen! Efter ett tag tänkte jag att nej, de får klara sig själva, jag får hitta ngn annan att hänga med! Går ut på däck för att röka och där står en kille och grimaserar, han ser ut att ha rätt ont i sin fot.. Jag frågar hur han mår och mycket riktigt har han en väldig värk, minns inte vad han gjort men det var iaf svullet och det såg ut att göra för jäkla ont där han stod på sina kryckor och balanserade! Tänkte att jag måste ju göra en insats att hjälpa honom och börjar prata m honom, frågar om han har värktabletter m sig, nej det har han inte. Jag har med mig vanliga alvedon iaf så erbjuder honom att komma till hytten och få några, utan annan avsikt faktiskt ;)
Han hänger med, vi pratar lite och han får några tabletter.
Sen går vi upp och festar vidare m vännerna, nånstans där börjar jag att utmana honom att hångla m mig, alla medel är ju tillåtna. Han nappar på beter och god damn, den här valpen (ja, han var väl typ 25 i vanlig ordning) kunde kyssas!! Blev helt vild av hans fantastiska perfekta tungrullare och tänkte att vi MÅSTE ligga! Framåt natten har han blivit bra jäkla på arslet och jag vill ha ner honom nu innan han får för sig att sova ist, vi tar hissen ner och in i min hytt, väninnan syns inte till så perfekt, bara att köra på! Om han var bra på att kyssas så my god vad bra han var på att slicka!! Höll fan på att gå upp i atomer! Han i sitt ställe tyckte jag sög lika bra så jag tänkte att det här blir toppsex, frågar efter kondom, han har ingen! Fan, fan, fan, inte jag heller!! Han har i hytten säger han, han kan gå och hämta? Vi bor på samma däck visar de sig så jag säger ok, bara det går fort! Självklart säger han, knäpper jeansen och vinglar iväg på som trasiga fot.
Hmm.. Tio min utan att han kommit tillbaka? Tiden går... Tio min till.. Va faaan ere frågan om?? Jag e ju kåt så jag dör här!! Tassar över till hans hytt och knackar på, inte ett knyst därifrån, går tillbaka och funderar på vad nästa steg är.. Testar att ringa hans hytt men nä, inget svar. Jag fattar ingenting men inser att ngt sex kommer det inte bli idag, jag är så snuvad på höjdpunkten att det är sorgligt...bara att gå och lägga sig då!

Nästa dag ser jag honom först på em, har stått och snackat m hans polare en bra stund innan och jag inser att han helt enkelt gått in i hytten, sett sängen och tvärslocknat! Dessutom visar de sig att han inte är singel så var väl lika så bra att de inte blev ngt..

Sen dess ser jag till att ha kondomer med mig oavsett, vill aldrig bli lämnad kåt och oknullad igen!

// sekreteraren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards