Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Otrogna män

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 14 januari 2013 08:40

Funderar lite på det här med alla otrogna män. Finns säkert lika många kvinnor som är otrogna men dom stöter inte jag ihop med och behöver inte grubbla över utan nu är det männen som är i mitt blickfång.

Jag åker på kryssningar då och då, ibland med min bästa affärskvinna, ibland med andra som får agera sällskap åt mig.

Det händer ju som tidigare påtalats att man träffar män för att ha kul ihop under resan och inte alltför sällan blir de en sväng till någons hytt där man fortsätter natten tillsammans.

Under våren och sommaren åkte jag en del, säg kanske 7 ggr el så och av dessa ggr lyckas jag träffa åtminstonde 3 killar/män som är upptagna men som tycker att "what happens on the boat stays on the boat"!

Jag är singel så jag svär mig fri, det är deras moraliska huvudvärk. Tänkte berätta om en av dessa män i detta inlägg och en till i ett efterföljande.


Den första kan vi kalla T. Han och jag träffades som sedvanligt i baren men rätt sent på natten. Jag tyckte till en början och ganska lång tid att han inte var ett dugg intressant, tvärtom tyckte jag han såg lite obehaglig ut. Min kompis som var med mig hade dock träffat en annan kille och ville väl bli av med det femte hjulet och såg att han kollade åt mitt håll och lobbade därmed hårt för att jag skulle gå fram till honom.

Till slut tänkte jag att va fan, ska jag slippa ligga i samma hytt som kompisen och hennes ragg (been there) så får jag väl åtminstonde heja på honom och se om han e trevlig. Jag går fram och hälsar och vi börjar prata direkt, han visar sig vara hur trevlig som helst! Man har så mycket fördomar på utseende, en annan reflektion jag gjort men det kan vi ta i ett annat inlägg. Nåväl, vi pratar om allt möjligt och eftersom man som kvinna är observant så såg jag ringen på fingret vid ett ganska tidigt skede och frågar om han är gift. Han svarar att nej, han är förlovad. Men han ska gifta sig. I Juli. Detta utspelar sig i Maj! Så killen står och limmar ganska hårt på mig två månader innan sitt bröllop! Återigen, inte min huvudvärk men klart som fan jag börjar ifrågasätta honom en del varpå han ändå tvekar lite..eller det låter som det iaf, egentligen sket han nog fullständigt i mina förmaningar. Jaja, iaf så hamnade vi i hytten och då råkar det ju vara så att han e helt grym i sängen, han är precis så som jag vill ha det! Vi höll på hela natten innan jag lämnade hytten tidigt på morgonen och tänker att nu har vi nog sett varann för sista gången, dagen efter brukar det vara skämsmössan på och man undviker varann till varje pris tills båten kommit in i hamn.

Jag sover ett par timmar innan jag och kompisen går upp för att käka lite brunch. Vem kommer inte förbi och hälsar glatt då? Jo mr T! Vi pratar en stund och bestämmer oss för att hinna med en snabbis till innan vi e framme i sthlm igen. Han slänger iväg en kyss och går iväg. Vi äter klart och sen beger jag mig mot hans hytt och där blir det åter en jäkla bra omgång. Jag tänker ibland när ringen glimmar på fingret att fan vilket arsel han är, hans trolovade är hemma och lyckligt ovetandes och här är han och tar mig hårt i en hytt på det som kallas knullbåt i folkmun!


Vi byter nummer, jag frågar om det är ok att smsa honom och ja, det är inga problem för hans tjej litar på honom! Jösses...

Dröjer inte många dagar innan han hör av sig via sms och vill träffas, vi bestämmer oss för att ses hos mig följande fredag och ja, samma sak som på båten upprepar sig då. Han kommer faktiskt i jobbkläderna och de e pang på, vi gör de vi pratat om via många intensiva sms och sen e de brallor på och han åker tillbaka och jobbar! Saken är den att detta passar mig utmärkt, han är grym i sängen men jag har absolut inga känslor för honom utöver detta och han verkar känna detsamma.


Tiden förflyter och snart är det dags för hans svensexa, vår korrespondens sköts alltid via sms när han känner att de pockar på och jag kollar om jag har möjlighet. Svensexan går av stapeln och dagen efter kommer sms om att han e bra sugen nu när han e bakis! Sanslöst men sant. Så där har det fortsatt, han är numer en gift man och direkt efter smekmånaden ville han ses igen. Vi har träffats några ggr och det kommer säkert att fortsätta så länge inte jag träffar ngn jag vill satsa på eller att han blir påkommen.

Hmm..undrar om man ska skicka ett sms och se om han kan på fredag? Ja, så får det bli!

//Sekreteraren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards