Direktlänk till inlägg 14 januari 2013

Appropå snoppar och gröt...

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 14 januari 2013 08:06

Fler tankar kring storlekar mm:


Medelsnoppen ska enligt uppgift vara 15 cm, vilket vi starkt ifrågasätter! Det finns ju så många välutrustade män där ute, så hur är det möjligt att snittet ligger så lågt? För att kompensera alla dessa 20-25 centimetersutrustningar skulle det behöva finnas en hel del 1-2 centimeters. Visst har vi stött på någon som påstår sig ha 30 cm också och som gärna visat upp den i webcam för att övertyga, men de är ändå sällsynta. 


Nu är vi av uppfattningen att visst har storleken betydelse, men inte "ju större desto bättre". Jag har efter en del undersökningar kommit fram till att 20 cm passar mig bäst. Det var faktiskt fredagsnatten som övertygade mig där. En grov 20 centimetrars är perfekt! 


När man är singel och har många kontakter på nätet, bla på sexdejtingsajter, så skickas det en hel del kukbilder. Männen är nog av uppfattningen att vi kvinnor blir upphetsade av detta. Jag skulle nog vilja påstå (detta är min och Sekreterarens åsikt dock) att visst kan dessa bilder vara intressanta, men föga upphetsande. En man med bar, muskulös överkropp och ett par slitna jeans eller kanske kalsonger som sedan följs upp av ett par muskulösa lår  DET är sexigt! 


Jag satt en sen kväll och pratade med några män via SMS. En av dem var lite tveksam till att skicka en bild på sig själv, då han var orolig att den skulle hamna i fel händer. Jag övertygade honom om att bilderna stannar definitivt hos mig och raderas. Dock brukar jag och Sekreteraren dela sådana här bilder med varandra, men de stannar ju oss emellan. 


Mannen lät sig till slut övertygas och var fullt sysselsatt med att fota sig själv när jag får en bild på en stadig kuk av en annan man. Denna skickar jag vidare till Sekreteraren med kommentaren om att XX har fått mycket gröt (se sekretararens inlägg från igår). Trycker skicka och ser i denna sekund att jag har skickat den präktiga kuken till mannen som jag just övertygat om att han lugnt kan skicka bilder till mig! Oj oj! Jag skyndar mig att skicka ett nytt meddelande där jag skriver 'oj,det blev lite fel här. Jag råkade skicka en knasig bild, som jag just fick av en kompis'. Till svar får jag 'Du skickade en kukbild??'. Ja, ibland blir det lite fel, men han skickade bilder till mig hur som helst, haha.


//Affärskvinnan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards