Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Konsten att hitta hem efter bortamatch!

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 13 januari 2013 18:16

Åker man på finlandskryssning är det väl mer en regel än ett undantag att det "råkar" bli ett ONS (One Night Stand). Jag och min vän Sekreteraren samt ytterligare två vänner var på en sådan kryssning i aug 2011. Det var väldigt ont om snyggingar på båten denna gång, men fem-i-tre-ragget resulterade ändå i något som var rätt snyggt och dugligt trots sin ringa längd.


Vi hamnade efter en stunds hångel i hans hytt och eftersom han hade vinballe blev det mest oralsex. Tror att några timmar passerade där i hans hytt innan jag bestämde mig för att kvista "hem" till min. Kliver ut i korridoren med vetskapen om att jag bor på plan 6 och tänker att jag känner nog igen mig när jag väl kommer dit. Kliver ut i en vad jag upplever som kilometerlång korridor med hundratals dörrar. Inte en chans att hitta hem här! Jag börjar gå lite långsamt och tänker att jag nog snart ska känna igen just min dörr. Hör någon stöna väldigt högt och slås av hur otroligt lyhört det är och undrar hur mycket jag och min lilla vinballe lät. 


Efter att ha letat utan resultat en stund bestämmer jag mig för att gå till informationsdisken och se om det är öppet och om de kan hjälpa mig. Visst var det öppet och jag talar om att jag inte riktigt vet var jag bor. Hon tar namnet på vännen som bokat och talar om vilka två hytter vi har. När jag kommer upp dit inser jag att jag faktiskt varit åtminstone i rätt korridor och vartefter jag närmar mig våra hytter låter stönandet och vrålandet om att "jag kommer" och "jag kommer igen" högre och högre. När jag kommer fram till våra två hytter förstår jag att oljudet kommer ifrån Sekreteraren och vår väninnas hytt. Jag knackar på min egen som jag delar med den andra väninnan, men inget svar. Jag blir alltså tvungen att knacka på och störa i den högljudda aktiviteten. 


Sekreteraren öppnar och i ljuset som slinker in från dörren ser jag vår väninna på alla fyra med en man som kör på bakifrån. Jag frågar förvånat Sekreteraren om hon ligger och lyssnar på detta. Hur som helst, så har hon (som aldrig låter mig ha en egen nyckel) tappat bort min hyttnyckel, så vi får bege oss till informationen igen. Denna gång för att be om en ny nyckel.


Sekreteraren hade pratat med och fått med sig killen som pumpade på vår väninna bakifrån till hytten. Hon var själv inte intresserad av denna man, trots hans idoga försök med att stoltsera med sin utrustning i helikoptern och annat. Han försökte övertala henne att få knulla, men hon tyckte att han skulle ta sig in i duschen där vår andra väninna stod. Mycket riktigt gjorde han detta och snart var de i full gång medan Sekreteraren ångrade sitt goda råd och försökte sova i oljudet.


Mycket hade vi att prata om på hemresan dagen efter....


//Affärskvinnan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards