Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Surprise

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 13 januari 2013 18:31

Jag och en killkompis, vi kan kalla honom P, hade bestämt att träffas och jag hade lovat honom min goda planka. När han e på väg över får jag lust att göra en liten överraskning för honom, vet att han gillar lite knasiga saker och jag.. Ja, jag gör många såna :)
Hur som helst, jag gick in på den här sexsajten och fick snart napp på ett par som ville komma över och bara ha en trevlig kväll, dvs sitta och umgås, dricka lite vin och se var någonstans det skulle hamna. Min tanke med det hela var förstås en fyrkant:-)


Jag satt och funderade på hur jag skulle lägga fram det för P på ett bra sätt, han satt ju där helt ovetandes och åt sin mat. Började fnissa för mig sj och han tittade lite undrande men är rätt van vid mina dumheter så han höjde inte så mycket på ögonbrynen. Jag frågade honom vad han skulle kunna tänka sig vara det knäppaste vi skulle göra ikv, han började svara den ena dumheten efter den andra. Jag sa till slut att det skulle komma några och festa med oss och han svarade bara ok!


Det ringer på tel och jag går för att möta dem, ett trevligt par, helt vanliga människor! Vi går in och P ser förvånad ut för ett ögonblick men finner sig snart och hälsar på dem.
Vi sitter snart i soffan och pratar om det ena och det andra och inget annat händer utan vi har bara en trevlig kväll.


Efter ett par timmar när jag och mannen i paret hamnar ensamma ute för en cigg börjar vi hångla rätt ordentligt och pratar lite om hur vi ska få igång dom andra två...


Ytterligare några timmar senare började jag känns mig rätt trött, klockan närmade sig 3 och jag bestämde mig för att lägga mig i sängen. Det tog inte lång tid innan mannen i paret låg breve mig och började pilla både här och där! Jag tänkte samtidigt att ska vi vara fyra st i min lilla säng, det kommer aldrig gå!
Det tog en stund och så hör jag ljud fr ett annat rum, säger att nu ropar dom på oss och sticker ut huvudet genom dörren och säger jaa, vad vill ni? Inget svar utan börjar höra andra märkliga ljud... Inser att de inte var ngn som ropade utan hon suger av P extremt ljudligt! Fasen vad bra tänkte jag, nu är det igång så snart får vi försöka hamna på samma ställe!


Tiden gick och mannen och jag körde hela programmet, jag såg i dörrspringan vid ngt tillfälle att det var full action även i andra rummet så jag tänkte att jaha, de blev ju konstigt men rätt bra ändå så vi kör på ;)
När vi är klara ligger vi och snackar ett bra tag om allt möjligt, bla annat om deras förhållande, han i princip kallar henne frigid och hyllar mig till skyarna. Inte så snällt men det stannar ju oss emellan...


Jag ser att dörren öppnas och tjejen smyger upp för trappan, säger åt mannen att gå och prata med henne så det inte är några sura miner, dom har ju ändå splitat på sig. Han går ut och frågar henne hur det är, hon svarar med ett kyligt - bra!
Han kommer tillbaka och fattar inte varför hon bitit av honom så hårt..
Vi somnar till slut, två timmar senare vaknar jag av att hon står lutad över mig och ruskar på mannen, han vaknar och hon viskar- jag går nu och ler stelt. Han säger ok och ligger kvar! Jag funderade och tänkte att vad hände nu, borde han inte gå efter sin tjej?? Tydligen inte. Slutligen reser han sig iaf och säger att han måste ta en cigg och går upp. Kommer tillbaka och jag frågar om han ringde sin tjej? Jo dom hade pratat och nu fattade han vad problemet var.. Hon hade hört hur han demolerat deras sexliv till något helt värdelöst och samtidigt sagt att jag var de bästa han haft på länge!! Konstigt att hon var lack!!!


P vaknade och åkte hem,mannen stannade hos mig hela dagen med lite repriser ;) om dom är tillsammans idag? Nej, det tog slut där och då och han åkte ut ur hennes hem!
Så kan det gå om inte haspen e på men jag hade iaf en rolig kväll:-)
// sekreteraren

 
Det här inlägget går inte att kommentera.

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards