Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Hälsa på där bajset bor?

Tack vare internet är ju porr så mycket mer lättillgängligt idag och det i sin tur har lett till att mycket nytt och spännande plockats in i Svenssons sängkammare.

Som framgår av rubriken är ämnet i detta inlägg analsex, vilket ju knappast är en nyhet, men något som i lavinartad takt klivit in i vardagslivet hos gemene man.

Själv är jag inte så fascinerad av denna företeelse, då jag tycker att anus är en utgång! Varför ska man in och rota där bajset bor?

Hur som helst så är ju analsex något som mer eller mindre förväntas att en kvinna ställer upp på numer. Nu är väl inte jag kvinnan som ställer upp på sådant jag inte vill eller uppskattar, men jag tänker ändå att jag ju inte kan döma ut ngt som jag inte testat!

Alltså togs beslutet att detta ska provas! Sedan inser jag ju också att eftersom det finns ett mentalt motstånd, så kommer jag förmodligen inte uppskatta det första gången. Jag bestämmer mig för att ge det tre chanser!

Försök nummer ett utspelades för några veckor sedan. Då rök min anala och således min sista oskuld! Förbannat vad ont det gjorde!!!!! Blod, smärta och obehag, hmmmm. Men var det inte lite på det sättet när den första oskulden rök? Jo inte var det någon himmelsfärd direkt. Till saken hör också att mannen jag släppte in i min exit var rätt rejält grov. Men enligt två andra män, som är mkt bevandrade i stjärtryttardjungeln, så är det endast tekniken som avgör och inte storleken. Alltså får en av dem utföra försök nummer två och tre. Rapport om dessa utlovas!

//Affärskvinnan

 
 
Ingen bild

Asshole

9 juni 2013 21:25

Att analt blir allt mer mainstream tar udden av det som gjorde det hett från början. Smutsigt & något som inte alla pysslar med. Då var det bara en riktigt snuskig "slyna" som gjorde det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards