Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Spännande sexdejt

Under en veckas tid hade jag och en man "pratat" på en dejtingsajt, för att sedan byta nummer. I förrgår pratade vi i telefon i 5-6 timmar, om allt mellan himmel och jord och väldigt mkt sex. Han gillar hårda tag och jag som levt i celibat i nästan sex veckor rycktes med.

Igår morse vaknade jag av att jag fick ett SMS. Han hade skickat en väldigt tilltalande kukbild och skrivit 'visa fittan'. När han fått en bild av mig ringde han upp och sade att han var kåt och ville komma över. Jag brukar inte bjuda hem folk på första dejten och än mindre för att ha sex!!

Hur som helst så är detta inte en man som ger sig i första taget, utan han lyckades driva igenom att han skulle få komma över under eftermiddagen.

På order från mannen som gillar att dominera lämnar jag bakdörren öppen, drar ner persiennerna i sovrummet, tänder ljus och lägger mig naken i sängen.

Jag hör honom komma in och när han dyker upp i sovrummet har han en svart mask för ögonen. För en tiondels sekund blir jag lite osäker, men han lägger sig över mig och kysser mig intensivt och tar sedan av sig masken.

Vi har passionerat, svettigt, härligt och mellan varven rätt hårt sex. Efteråt får jag syn på mig själv i spegeln. Ordentliga sugmärken på halsen och blåmärken mellan hals och axlar...

Inför kvällens utgång ändrades den planerade klädseln i form av axelbandslös kort liten klänning, till jeans och top. Toppen åkte förvisso ändå av under kvällen då det blev väldigt varmt på dansgolvet.

Att gå ut på krogen fullständigt tillfredsställd och med blåmärken är härligt. Helt utan frustration och desperation ;)

//Affärskvinnan

 
Det här inlägget går inte att kommentera.

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards