Alla inlägg den 17 juni 2015

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän till oss. Varför jag skriver ganska är för att han är ett original som kan reta gallfeber på de flesta med sina spåniga ideer och tankar men är ändå rätt rolig att festa med. Hur som helst så får detta nämnda unikum för sig att han minsann ska få mig full denna afton! Jag blir lovad att få dricka på hans bekostnad bara jag blir full, det är hans mission! Haha, jag svarar att kör på du, beställ så ska jag minsann dricka. Han beställer men det är ju bara problemet att han varit på kryssning och ligger x antal drinkar före oss så han är rätt bra på arslet redan när vi kommer, dvs att jag har en del att jobba ikapp om han nu ska hinna få se mig onykter! Vi sitter på stället och har det ganska trevligt även om både jag och affärskvinnan gör vad vi kan för att få honom att dricka vatten och bete sig för att inte bli utslängd. Till slut går det inte längre, en vakt kommer och kollar läget och ser att rullgardinerna nästan är nere på honom så han blir vänligt men bestämt utvisad från stället och där sitter jag med massa drinkar att få i mig för att han ska få mig full =) Haha, humor! Nåväl, vi sitter och pratar lite och jag pekar mot ett bord att därborta sitter en söt pojk! Affärskvinnan säger att hon ska gå på toa och efter ngn minut kommer det fram en annan kille från detta nämnda bord och frågar hur läget är. Jotack svarar jag och vi konverserar lite innan han tar med sig sina polare med ovan nämnda söta kille och flyttar till vårt bord. Affärskvinnan kommer tillbaka och ser lite lurig ut, säger att det var väl han du tyckte var söt och nickar mot den kille som kommit fram först. Men neeeeej, vad har du gjort säger jag?? Då har min käre affärskvinna och tillika "fru" gått fram till den förstnämnda killen och sagt att jag tycker han är läcker och att han ska gå fram! Jag håller på att skämmas ihjäl, så typiskt pinsamt av henne när det dessutom är fel kille!    Nåja, hon ser ju inga hinder på såna problem utan när hon fattat vem jag syftade på så byter hon helt sonika plats i soffan på honom och sig själv så han hamnar bredvid mig och så var vi igång i ngn fyllekonversation jag knappt minns vad det handlade om. Dock var denna kille en riktig valp, en pojke i ordets rätta bemärkelse men det har inte hindrat mig förr så äh tänkte jag, skitsamma =)


Uteserveringen stängde och vi gick in, affärskvinnan stod och pratade med hans kompis och verkade nöjd även hon med tillvaron då hon nu stod i djup tungrullning med polaren så jag, vi körde på på vår sida, där står två kvinnor i respektabel ålder och slätar av valpar helt utan att skämmas   


Jag kände att jag behövde gå på toaletten så jag sa det till valpen att han skulle stanna hos polaren och affärskvinnan, han sa nej jag följer med dig. Jag sa att eru knäpp, stanna!

Gick in på toa och ska just stänga dörren om mig så slits dörren upp och in kommer valpen! Jaha, nu jäklar blev det trångt i båset, jag satte mig grensle över toastolen och hur det nu gick till vete fan men helt plötsligt satt jag där och sög av honom utan att ens reflektera över det hela....Det tog inte lång tid så sprutade han och det var fan överallt, på min topp, i ansiktet, håret och tom på ryggen tydligen! Jahapp, bara att torka av, han smet ut och jag gjorde det jag hade för avsikt att göra på muggen, nämligen kissa! Ganska kort därefter när jag kom ut så kände vi att nu började det bli dags att åka hemåt, vi gick ut och valpen bjöd på lite käk utanför och vi hånglade litegrann, bytte nr och han sa att jag ska fan kn-a skiten ur dig senare, jag sa be my guest!

Vi åkte hemåt, både jag och affärskvinnan var ganska glada i hatten och satt och tramsade hela resan hem med min son som chaffis och han var måttligt road, han förstår inte att vi är så vansinnigt roliga!


Valpen skickade ett sms senare på natten att han vill ses igen och vem vet, det kanske vi gör men om inte annat så var det en väldigt rolig och trevlig kväll och nu har även jag liksom afffärskvinnan testat på detta med att göra mer än hångel på krogen. Nya erfaenheter är alltid roligt att få, skål!   


// Sekreteraren


 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en ort cirka 20 mil härifrån där han har sin pub och typ hostel. Jag drog iväg efter jobbet och var framme vid 19, gick till puben och hälsade på honom och fick en nyckel och han följde med upp. Jag sa att jag behövde fräscha till mig lite och han gick åter ner i puben medans jag tog en snabbdusch. Sedan gick jag ner och käkade lite, drack en cider och satt och snacka med honom och servitriserna litegrann. Han sa -Det sitter en man därborta som är stammis och väldigt trevlig, du får gärna umgås med honom så du slipper sitta ensam hela kvällen tills jag slutar. Jag tänkte att varför inte, roligare än att sitta uppflugen på en barstol och vänta så jag gick och satte mig hos denna man som vi kan kalla S. Han visade sig vara en rolig och avslappnad kille och sedan kom några till och satte sig och vi hade det trevligt och roligt vid bordet. Dock fyllnade S till allt vad kvällen gick och blev mer och mer kladdig, tillslut var han i princip i mitt knä, kysste mig på halsen och ville att jag skulle komma med honom hem så han fick ta mig hårt bakifrån! Tjohej du, jag är ju här för att träffa R sa jag! -Jamen du kan väl komma senare inatt då så vi kan sova sked bara, det vore så gosigt? Sen kan jag sätta på dig! Haha, jag försökte förklara för honom att det blir inget av med det, han var närgången och tjatig men jag upplevde honom inte som obehgalig mer än att det var jobbigt att han envisades med att dra mig i håret som för att visa sin dominanta sida. Till slut var klockan iaf runt 00 och R slutade sitt pass, vi bestämde oss för att gå ner på stan och ta några glas och snacka lite. Vi hamnade på ngt ställe och satt där ett tag, drack lite och hade trevligt men jag kände inte att wow, detta är drömmen och mannen jag letat efter direkt.... Han sa att han brukade sova på sitt hostel när han ska upp och jobba tidigt vilket han då tänkte göra inatt, trevligt då får jag sällskap tillbaka tänkte jag som inte hade en aning om var jag befann mig!

Vi tog en avstiackare till donken innan vi lullade "hemåt", jag var lite onykter och det var ganska roligt =)

När vi kommer tillbaka så går jag till rummet, han efter och in till mig. Jag tänkte att det är väl trevligt att prata en stund innan han går till sitt rum.... men helt plötsligt drar han av sig brallorna och tröjan och studsar upp i sängen och ställer sig på knäna med händerna halvt nedstuckna i sidorna på kallingarna som att de är på väg att ryka! Jag tänkte jaha.... ska han sova här? Det var liksom inget vi diskuterat men kanske var underförstått då? Hur som helst lägger jag mig bredvid i sängen och tittar upp på honom och funderar lite på den märkliga situationen då han lutar sig snabbt framåt, ger mig två supersnabba pussar och drar ner kallingarna i samma sväng! Och tjohej, där kom djungeln! Killen hade fan pubishår som kunde flätas så lång som prinsessan Rapunzels fläta, herregud! hur tänker man när man ska träffa en ny tjej och, tydligen, har för avsikt att få henne i säng? Jag använder inte rakhyvel för det är dyrt att köpa? Jag tycker om min skogsbeklädda snorre som försvinner som ormen i busken då håret är i princip lika långt som ballen själv? Jag FATTAR inte!! Han tar min hand och för mig mot detta virrvarr av hår och tycker då att jag ska runka honom! Eh....URK känner jag och försökte ta bort handen men han för tillbaka den! Jag säger att -eeeeh du, raka är en bra grej... han svarar - jag har inte hunnit! Hunnit? Men herregud människa, den där är inte rakad på denna sida om seklet för helvete! Jag säger att jag ska gå och ta bort sminket och går på toa, jag tänker FAN inte rycka i den där med ett skatbo runt så när jag kommer tillbaka lägger jag mig demonstrativt med ryggen emot och säger att jag är trött. Han gör några försök till att ta min hand och föra den mot hans balle men jag känner nej, jag tänker fan inte tillfredställa honom utan att han ens petar på mig, vad är det för fel på honom?! Brukar ju ändå vara så att man finner den andra personen attraktiv och vill känna på varann, han rörde inte ens mig förutom min hand som skulle hjälpa honom att spruta uppenbarligen! Jävla spån rätt ut sagt! Jag vaknade några ggr under natten att han gjorde försök att ta min hand men jag tog tillbaka den lika fort. På morgonen så gick han ner och jobbade, jag packade ihop och sa att han skulle komma upp och hämta nyckeln för jag behövde dra. Han kom upp, vi sa hejdå och sen åkte jag hem, tänkte att den killen inte riktigt är helt hundra om han tror att jag är en runkmaskin!

Så det var en annorlunda "bortamatch" som inte ens var det egentligen mer än geografiskt.... min rekommendation till männen - för helvete, använd rakhyvel! Det är inte sexigt att leka skogstroll och försöka hitta den lilla pillen eller få håret som tandtråd vid eventuell BJ, nej usch och fy, mindre hår åt folket!!

//Sekreteraren

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards