Alla inlägg den 15 juni 2015

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen.


Hur som helst, så var det kukstorleken som skulle avhandlas i detta nu! Jag har varit med kukar av alla de slag; små, tjocka, smala, långa och väldigt grova i kombination med massiv längd. Min egen uppfattning är, som den svenne jag är; lagom är bäst!


Jag träffade en man i vintras, som jag först pratade en del sex med. Vi snuddade lätt vid storleksämnet och han skrev att han är medel plus samt skickade en bild som avslöjade att hans uppfattning om medel var en aning snedvriden. Jag uppfattade att utrustningen var något större än medel, men blev ändå lätt chockad när han utan att jag utforskat den väldigt ingående, stötte in den i mig. Lätt chockad var kanske en "underdrift" då han bottnade långt innan han var helt inne, vilket fick mig att skrika till av smärta. Det gör ont när den stöter i botten och enligt min uppfattning är inte sex speciellt angenämt då man behöver hålla munnen stängd för att inte innanmätet ska studsa ur.


Nåväl, läste en artikel på Facebook där en lärare hade skrivit till sina elever att en eregerad penis är mellan 8 och 18 cm. Heeeeeey kom igen! Vi är alla olika, men jag har då inte träffat på en eregerad penis på 8 cm, vilket kan bero på att jag endast ligger med vuxna män. Däremot har jag träffat på ett antal mellan 20 och 25 cm, men vanligast är nog i alla fall mellan 15 och 18. Går man ut med sådan information till den oerfarna och föga bevandrade allmänheten kan många män få komplex - detta förstår jag. Men till dessa män; gigantisk kuk är inte likamed optimal känsla!! Snyggt ja, men skönt njae! Många kvinnor behöver ju "gnuggkontakt" för att det ska kännas fulländat och hur lätt är det när bara två tredjedelar av jättebatongen får plats?


Tur är det väl ändå att vi gillar olika, men å andra sidan väljer man ju inte kärlek efter storlek på kuk! Så till sist; viktigast av allt är faktiskt ändå han som styr utrustningen. Jag dejtade nyligen en man med liten kuk och han var grym i sängen - så vad gjorde väl det? Män som njuter av att ge njutning och är lyhörda går hem i alla lägen.


//Affärskvinnan

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som så många andra, att han älskar att se kvinnan njuta. Det har vi ju som sagt hört ett gäng gånger och många gånger stämmer det, men det är definitivt inte alltid. Min avsikt var egentligen inte att vi skulle ligga på dejten vi hade redan dagen efter. Dejt och dejt förresten; vi sågs hemma hos mig och satt i soffan och umgicks.


Vartefter kvällen gick blev vi mer och mer närgångna och till slut hamnade vi i min säng. Han var grym på att slicka! Vi hann ligga en väldigt liten stund innan han bestämde sig för att slicka igen och jag kom rätt snabbt. Då slänger han sig bredvid mig och jag tänker att nu är det väl min tur att tillfredsställa honom, kanske hoppa upp och få komma själv en gång till till och med. Men nej, han hade redan kommit - när han slickade mig!! Jag har aldrig varit med om att mannen kommer helt utan beröring och funderar på om han "råkade" komma för snabbt när han var i mig och därför ville låtsas som att han kom när han slickade. Eller hur gick detta till egentligen? Jag såg ju att satsen låg i kondomen, men tyvärr ville han själv inte prata om saken efteråt, utan hänvisade bara till den tidigare informationen om att han tänder på att göra det skönt för kvinnan...


Själv kände jag mig ordentligt snuvad på konfekten! Det är ju en stor del av sexakten att få varandra att komma och gärna bevittna njutningen av det. Ett tips här till alla män som inte säger pip när de kommer - släpp ut det för bövelen!! Vi vill HÖRA hur det känns när ni kommer!


//Affärskvinnan

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards