Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Kryssningen

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 4 februari 2013 15:05

Ja, kryssningen ja... blev väl lite pannkakssmet av det till slut. Kul men lite rörigt och inte som förväntat =/

Hade ju en dejt på båten. Träffade på honom av en slump i terminalen och vi sa att vi ses senare när han kommit loss.

Med på båten var en killpolare till mig som jag inte visste skulle med, toppen tyckte jag till en början för då slapp jag vara ensam. Kvällen rann på, det var trevligt med killpolaren men han blev rätt blaskig fram mot småtimmarna och rätt kladdig så försökte hålla lite distans till honom. Träffade ngn annan fin 25- åring men blev efter ett tag dissad till förmån för ngn knubbig 22-åring, det går utför för kärringen ;).Jag undrade lite var dejten tagit vägen så drog ett mess framåt 24 och efterfrågade om han skulle komma ifrån snart. Det tar en bra stund innan han svarar att han hade ont i magen och skulle gå lägga sig! Ridå ner alltså, suck! Vad göra? Jag fetsade på, träffade lite gammalt folk från hemorten under kvällen som jag inte sett på flera år, tyvärr var dom jävligt packade och hade noll koll på läget så jag tyckte dom var rätt dryga, samtalen hölls rätt korta. Kom väl fram en och annan fyllskalle och försökte limma men jag var ju spetsad på den här killen så kände inte att det var så intressant och femitreragget e aldrig det mest heta man kan tänka sig ;)

Det slutar med att jag går och lägger mig vid 4-rycket ensam ohånglad och faktiskt lite besviken, den här natten skulle ju bli så nice liksom...

Kan inte somna utan ligger och vrider mig bra länge, somnar till slut men vaknar vid 8 att dottern ringer. Sonen har spillt vatten på ipaden! Toppen..inte mycket att göra fr andra sidan havet men jag kunde iaf inte somna om. Drar ett mess till dejten och frågar hur han mår och han ringer efter ngn timme och säger att kom förbi min hytt en sväng.

Jag går upp dit och han öppnar, ser rätt risig ut faktiskt. Han berättar att han spytt och inte mådde särkilt bra. Vi pratar en stund och sen går jag för att käka lite lunch, han ska ta en dusch och sen ner till kollegorna för brunch. Det var det enda jag såg av honom på hela resan!

Dagen går rätt fort och sen e det bara att gå av och inse att saker inte alltid blir som man tänkt sig..

Han ska på tjänsteresa i två veckor och hävdar att han vill träffas när han är tillbaka, vi får väl se vad det blir med det...jag lär ju inte sitta ensam och tråna tills dess iaf! =)

//Sekreteraren


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards