Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 9 februari 2013 10:37

I morgon ska jag på dejt med en man som jag har haft sporadisk kontakt med i ca ett år. Han känner flera av mina vänner, så vi har stött på varandra lite här och där samt att dessa gemensamma bekanta har gett mig kalla fötter flera ggr. Vi har alltså bokat dejter som jag har avbokat av den anledningen.

Nu har vi bestämt att vi ska ses i morgon hemma hos honom och han ska bjuda på middag. Det laddas även en hel del för sex, bla med gårdagkvällens SMS-sex.

Jag har legat på första dejten en del den senaste tiden, men då inte riktigt brytt mig om ifall det blir någon fortsättning eller inte. Denna gång känns det dock som att jag bryr mig mycket mer. Tror att jag nog är väldigt intresserad! Och då är ju frågan om det är ok, eller om man förstör?

Vi har pratat om att vi inte har några moraliska betänkligheter kring detta någon av oss, utan känns det rätt så blir det nog så. Eller kanske oavsett...

Rapport avlägges sannolikt på måndag!

//Affärskvinnan

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 9 februari 2013 00:07

Telefonsex är mossigt! Nu är det SMS-sex som gäller. Börjar med lite allmänt sexsnack och sen droppas frågan; kan du skicka en bild?

Med bild menas då inte i dyra snygga businessoutfiten, utan helst utan! Det börjas lite försiktigt med en lite lättklädd bild, som i nästa steg ersätts av bikinibild och mer mer mer efterfrågas. Så kommer den. Det slår aldrig fel - kukbilden!

När jag blev singel kunde jag för allt i världen inte föreställa mig vad som försiggår i singelvärlden. Jag har aldrig varit varken pryd eller fin i kanten, men aldrig trodde jag att min telefon snart skulle vara fylld med mer eller mindre präktiga ballar!!

Det sköna i det hela är att män är stolta över sin kuk! Stor som liten, tjock som smal och rak som sned. Den mest krokiga kuken visas med stolthet upp och jag är faktiskt både glad och imponerad över att så många män faktiskt är stolta! Vi kvinnor borde ta efter.

Hur som helst är vi fortfarande inne på spåret att pojkarna fått mycket gröt och därmed blivit ordentligt utrustade. Korta små män visar sig ha rediga don, lite oväntat...

Nåväl, vi återgår till det digitala sexet. Efter kukbilden och diverse böner om fler och fler bilder informerar han om att han med intensitet vidrör sin stolthet och tittar på bilderna. Sedan informeras om att han snart kommer, vilket följs av en liten längre paus innan vi säger tack och hej.

Jag har tom lyckats med bedriften att känna mig lite utnyttjad efter en sån här session.

Men nu när jag själv har kommit efter lite härligt SMS-sex med lockande löften inför söndagens dejt så är det dags att sova. God natt!

//Affärskvinnan

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards