Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Succé eller pannkaka?

Av Sekreteraren och Affärskvinnan - 1 februari 2013 10:15

Det är frågan ikväll. Ska åka på kryssning och upplägget ser lite annorlunda ut mot hur det brukar vara för mig.

Normalt sett åker jag med ngn tjejkompis och vi ägnar kvällen åt att scanna av om det finns några fina män och vi träffar ofta trevliga människor att hänga med. Denna gång åker jag ensam men ska möta upp mitt härliga hångel fr i lördags kväll på båten! Han ska åka på ngt företagsevent och vi ska ses när han kommer ifrån sina förpliktelser. Ska bli trevligt och jag ser fram emot en mysig avslutning på natten ;)

Häromdagen hör en kille av sig som jag strulat lite med, affärskvinnan förstår inte vad jag ska med honom till eftersom han är en slappballe, dvs har svårt att få upp den. Inte bara därför kanske utan för att han e stans största mespropp som tycker väldigt synd om sig själv oxå. Nåväl, nu ska den här killen åka med iaf och han ska åka med en tjejkompis. Jag vet att han har känslor för mig och vill inte såra honom på nått sätt men jag vill ju ändå ägna mitt nya stjärnskott fullt intresse utan att smussla. Samtidigt är det ju kul att ha några att umgås med tills stjärnskottet blir tillgänglig...

Frågan är om slappballen sen när han är onykter kommer att gilla läget att jag står och ev strular med någon annan?

Sen vet jag inte riktigt hur intresset ser ut från han jag nu ska träffa. Det känns som om det har vänt från att han var riktigt på och jag sval till lite tvärtom... Hatar sms-spelet som vi kallar det där man ska avvakta visst antal dagar, timmar el minuter innan man svarar på ett sms, jag tycker att är man intresserad så visar man det ordentligt, spel är tröttsamt och barnsligt. Ja, ja det lär visa sig ikv om han är intresserad eller om det blir sex och inget mer.

Den här kvällen kan alltså bli hur bra som helst eller fullständig pannkakssmet, det återstå att se! Rapport erlägges imorgon.

//Sekreteraren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

jag och affärskvinnan var ute en sväng i lördags. Det var helt spontant och ofta blir ju de där spontana infallen utan vidare planering de roligaste =) Vi drog en vända mot söders höjder och mötte upp ett ex till mig som numer är en ganska god vän ti...

 Ja, detta var verkligen en bortamatch i ordets rätta bemärkelse, inte bara på andra sidan stan typ. Jag hade pratat med en kille ett tag på en av de mer "seriösa" sajterna ett tag och bestämt att jag skulle komma och hälsa på honom en fredag på en o...

Denna uttjatade fråga! Stackars män som är så jagade av kuk-värderings-frågan. Eller ja, precis som vi kvinnor gällande bröst och rumpa, men dessa attribut gör ju faktiskt inte skillnad på känslan i sängen utan har större betydelse för attraktionen. ...

Träffade för en tid sedan en läcker man som tävlade i bodybuilding. Mmmmanlig!! Vi träffades här utanför en liten stund en kväll, för att få grepp om ifall intresse fanns - vilket det gjorde ifrån båda håll. Vi pratade en del om sex och han sade, som...

Var på en väldigt trevlig kryssning för några veckor sedan! Jag åkte med en kille jag träffat för några veckor sedan på en dejtingsajt, vi hade hängt lite som vänner och aldrig gjort ngt då jag inte kände att det skulle kunna bli ngt. Jag trodde at...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Föredrar du en ynge, jämngammal, eller äldre partner i sängen?
 Yngre
 Jämngammal (+/- 5 år)
 Äldre
 Spelar ingen roll, har helt med personen/attraktionen att göra.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards